عصر بازار

به‌مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

افتتاح باجه پست‌بانک روستای جابان شهرستان دماوند

عصر اعتبار- به‌مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، باجه خدمات بانکی پست‌بانک روستای جابان شهرستان دماوند طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان این بانک و مسئولان محلی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح باجه پست‌بانک روستای جابان شهرستان دماوند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این باجه با سرمایه‌گذاری مستقیم ودود حیدری‌مقدم مسئول باجه و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال تجهیزشده و آماده ارائه خدمات متنوع بانکی به اهالی این روستا و سایر روستاهای همجوار می‌باشد.
    همچنین در این مراسم اکبر غلامی مدیرشعب پست بانک منطقه سه تهران با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و افتتاح این باجه به اهالی گفت: پست‌بانک‌ایران بنابر ضرورت خدمت‌رسانی در تمامی نقاط کشور اقدام به ایجاد و راه‌اندازی بیش از 10 هزار باجه‌ بانکی نموده و افتخار دارد که بزرگترین خرده‌بانکدار کشور است.
    وی افزود: این بانک به عنوان بانک عامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و بانک توسعه‌ای و تخصصی حوزه ICT و بزرگترین خرده‌بانکدار کشور توانسته است ماهانه بیش از 8 میلیون تراکنش درسطح روستاها داشته باشد که این خود موجب کاهش ماهانه میلیون‌ها سفرهای غیرضرور به شهرها و کاهش هزینه‌های آن است.
    غلامی تصریح کرد: حضور باجه پست‌بانک‌ایران در روستای جابان موجب خواهد شد که منابع راکد این محل جذب و به چرخه اقتصادی وارد شده و تمامی منابع نیز درقالب تسهیلات اشتغال‌زائی به خود اهالی و کشاورزان و باغداران بر می‌گردد.
    وی درپایان ضمن تشریح نحوه پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دیگر فعالان تولیدی از محل صندوق توسعه‌ ملی، خواستار حمایت مسئولان شهرستان و روستای جابان از باجه پست‌بانک و استفاده از خدمات متنوع آن شد.
    گفتنی است: در این مراسم علی اصغر شادلو رئیس شورای روستای جابان به نمایندگی از مسئولان و اهالی روستا از خدمت‌رسانی پست‌بانک‌ایران در روستاها و افتتاح این باجه تقدیر و تشکر نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی