عصر بازار

مدیر عامل بانک سرمایه در جمع همکاران البرزی

عصر اعتبار- علیرضا پویان شاد، مدیر عامل و عضو هیأت مدیره بانک سرمایه، از شعب این بانک در استان البرز بازدید نمود.

مدیر عامل بانک سرمایه در جمع همکاران البرزی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»،  علیرضا پویان شاد، مدیر عامل و عضو هیأت مدیره این بانک به همراه محمد رضا دهقان منشادی، رئیس اداره امور شعب و مجتبی زمانیان، رئیس اداره حوزه مدیریت این بانک، دیروز مورخ سوم خردادماه از تمامی هفت شعبه بانک سرمایه واقع در استان البرز شامل طالقانی، عظیمیه، رجایی شهر، جهانشهر، گلشهر، مهرشهر و فردیس کرج بازدید نمود.
    پویان شاد در بازدید از هرشعبه، ابتدا با مسئول شعبه در خصوص وضعیت منابع و مصارف و سایر آمارهای مربوط به عملکرد شعبه در زمینه وصول مطالبات، ضمانت نامه، کارت هدیه، دستگاه های خودپرداز و کارت خوان و... به بحث و گفت و گو نشست و در مذاکراتی دقیق ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای مسئول شعبه، نظرات، پیشنهادها و دستورات خود را به منظور بهبود عملکرد شعبه و افزایش بهره وری آن در فضایی دوستانه و مستقیم ابراز نمود.
    لازم به ذکر است جدای از مباحث ویژه مربوط به هرشعبه، مدیر عامل بانک سرمایه در تمامی شعب مورد بازدید، ضمن تمجید از روحیه مناسب و بانشاط همکاران، از مسئولین شعب خواست تا با طرح ریزی برنامه های هفتگی با اولویت های متنوع در هرهفته از قبیل هفته سپرده، هفته ضمانت نامه، هفته کارت هدیه و... روحیه و انرژی بالای همکاران در جهت پیشبرد اهداف بانک سمت و سوی هرچه مناسب تری داده شود.
    وی خطاب به مسئولین شعب، با اشاره به لزوم پرهیز همکاران از مسائل حاشیه ای و یا توجه بیش از اندازه به تغییرات متداول مدیریتی، بانک را متعلق به نیروهای جوان و باانگیزه ای دانست که آینده بانک و بالاترین پست های مدیریتی آن را در اختیار خواهند داشت.
    مدیر عامل بانک سرمایه همچنین موضوع جذب منابع و وصول مطالبات را نیازمند یاری و مشارکت تمامی همکاران شعبه از بالاترین تا پایین ترین رده شغلی دانست و از مسئولین شعب خواست که استفاده حداکثری از این ظرفیت بالا را همواره در دستور کار خود داشته باشند.
    گفتنی است پویان شاد پس از مذاکره با مسئول هرشعبه، با حضور در کنار یکایک همکاران شعبه، در فضایی صمیمی، با نام، سطح تحصیلات، سوابق کاری و دوره های آموزشی طی شده توسط ایشان در بانک سرمایه آشنا شد و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادهای آن ها، با طرح سؤالاتی، دانش بانکی آن ها را محک زد و به فراخور حال هریک از همکاران، توصیه هایی در جهت رشد معلومات بانکی و افزایش راندمان کاری به ایشان ارائه نمود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی