عصر بازار

دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با استاندار فارس

عصر اعتبار- اکبری مدیرعامل، پدرام رئیس هیات مدیره، امامی عضو هیات مدیره، وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت با حضور در استانداری با مهندس افشانی استاندار فارس دیدار و گفتگو کردند.

دیدار مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران با استاندار فارس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این دیدار اکبری مدیرعامل بانک گزارش مبسوطی از چگونگی ساختار و اهداف و ماموریت های سازمانی و عملکرد بانک در سال 95 و همچنین      برنامه های در دست اقدام در راستای اشاعه فرهنگ ارزشمند قرض الحسنه و گسترش بانکداری اسلامی ارائه نمود.
    در ادامه پدرام، رئیس هیات مدیره بانک با اشاره به اهمیت کمک به نیازمندان جامعه و توانمندسازی اقشار آسیب پذیر خاطرنشان ساخت: بانک قرض الحسنه مهر ایران از بدو تاسیس تاکنون توانسته است در راستای حمایت از اقشار کم درآمد و مساعدت در امر مقدس ازدواج، کارنامه درخشانی را در سنوات گذشته از خود به جای بگذارد.
    امامی عضو هیات مدیره بانک نیز با تشریح بخشی از اقدامات مثبت بانک در سال گذشته، از برنامه های آتی را افزایش توان بانک در ارائه خدمات بیشتر و همچنین ارتقاء سبد محصولات بانک برشمرد و عنوان نمود: بانک قرض الحسنه مهر ایران نماد بانکداری اسلامی در کشور است که فقط در راستای سنت ارزشمند قرض الحسنه مبادرت به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه می نماید؛ چرا که به نظر می رسد تنها راه اصلاح اقتصاد کشور حرکت به سمت بانکداری اسلامی و قرض الحسنه است.
    در ادامه این جلسه مهندس افشانی استاندار فارس نیز با تقدیر از عملکرد مطلوب بانک قرض الحسنه مهر ایران در حوزه حمایت از اقشار کم درآمد و تحسین اهداف و ماموریت های این بانک که بر شرع مقدس اسلام استوار است خاطرنشان ساخت: در راستای ترویج و گسترش سنت قرض الحسنه در عرصه بانکداری اسلامی باید دولت تمام همت خویش را بکار گیرد؛ زیرا حمایت از این بانک تاثیر بسیار مثبتی بر روی معیشت اقشار آسیب پذیر دارد که در نهایت منجر به کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
    وی افزود: استانداری فارس آمادگی کامل دارد تا در سطح استان جهت ارتقاء سطح تعامل و همکاری ارگان ها و نهادهای دولتی و خصوصی نهایت تلاش و همکاری خود را در جهت پیشبرد اهداف مقدس این بانک به کار گیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو