عصر بازار

پرداخت به موقع خسارت مبلغ ۱میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان توسط بیمه پاسارگاد

عصر اعتبار- شرکت بیمه پاسارگاد در راستای تحقق امر مشتری مداری و پرداخت به موقع خسارت، مبلغ ۱میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان خسارت ثالث جانی در یک حادثه رانندگی پرداخت کرد.

پرداخت به موقع خسارت مبلغ ۱میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان توسط بیمه پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، راننده کامیون بنز با خرید بیمه نامه شخص ثالث به مبلغ (1میلیون و 723 هزار و 300 تومان) به تعهد 1 میلیارد و 330 میلیون تومانی برای فوت 7 نفر در اثر یک حادثه توسط بیمه پاسارگاد عمل نمود.

    بر اساس گزارش های دریافتی، در اثر حادثه برخورد یک دستگاه کامیون بنز با یک دستگاه پراید ، در محور چرمشهر- ورامین به دلیل خستگی و خواب آلودگی و عدم کنترل وسیله نقلیه، کامیون بنز  با خودروی پراید برخورد کرده که به دلیل شدت حادثه هر شش نفر سرنشین (به همراه یک جنین) خودروی پراید در دم فوت می کنند.

    سرنشینان پراید با داشتن نسبت خانوادگی و جد پدری و مادری یکسان در این حادثه ناگوار جان خود را از دست داده و در پی گزارش حادثه در کوتاه ترین زمان ممکن با تشکیل پرونده‌ در شعبه اصفهان و بررسی این پرونده در راستای حمایت از وراث حادثه دیده مبلغ این خسارت ، توسط شرکت بیمه پاسارگاد پرداخت شد.

    لذا، مقصر حادثه با احساس مسئولیت (قانونی و فردی) نسبت به خرید بیمه نامه شخص ثالث به مبلغ 1میلیون و 723 هزار و 300 تومان اقدام نمود و با پرداخت خسارت بسیار سنگین این حادثه به مبلغ 1میلیارد و 330 میلیون تومان از محل بیمه نامه توسط شرکت بیمه پاسارگاد توانست آرامش خاطری را برای خود و خانواده اش ایجاد نماید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی