عصر بازار

خدمات بیمه‌ای بنیاد برکت توسعه می‌یابد

عصر اعتبار- مدیرعامل بنیاد برکت وابسته از تلاش برای پوشش روستاییان و مردم مناطق محروم توسط بیمه‌ برکت خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی به محرومین از اهداف اصلی تأسیس بنیاد برکت است.

خدمات بیمه‌ای بنیاد برکت توسعه می‌یابد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، عارف نوروزی که در همایش مدیران ستادی و استانی شرکت خدمات بیمه‌ی برکت سخن می‌گفت، ضمن ارایه‌ی گزارشی از عملکرد یک ساله گذشته، راهکارهایی در امور بیمه‌ای و درمان زوج‌های نابارور روستایی برای سال پیش رو پیشنهاد داد.

    مدیرعامل بنیاد برکت، حمایت هر چه بیش‌تر از فعالیت‌های بیمه‌ای در مناطق محروم و کمک به درمان زوج‌های نابارور روستایی براساس برنامه‌ریزی انجام شده را به عنوان یک وظیفه‌ی مهم و مرضی خداوند متعال خواستار شد و افزود:  شرکت خدمات بیمه‌ی برکت می‌بایست با برنامه‌ریزی و استفاده از همه‌ی ظرفیت‌های موجود خود در این راه گام بردارد.

    نوروزی ضمن تشکر از فعالیت‌های مدیران و نیروهای شرکت خدمات بیمه‌ی برکت، افزایش پوشش بیمه‌ای برکت در روستاها و مناطق محروم را از سیاست‌های بنیاد برکت در سال پیش رو عنوان کرد و از آن‌ها خواست، در این راستا اهتمام داشته باشند.

    در این همایش، مدیر عامل شرکت خدمات بیمه‌ی برکت و مسئول «طرح برکت خانواده» (درمان زوج‌های نابارور مناطق محروم) هم گزارشی از عملکرد یک سال گذشته‌ی خود را در زمینه‌های مختلف ارایه کردند.

    بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) فعالیت‌های گسترده‌ای در زمینه‌ی خدمات بیمه‌ای در دست اقدام دارد. در این زمینه، 250 هزار فقره انواع بیمه‌نامه (شامل بیمه‌ی تکمیل درمان، آتش‌سوزی و حوادث انفرادی و...) برای تحت پوشش قرار دادن 460 هزار نفر از ساکنین روستاهای مناطق محروم صادر شده که اعتباری بالغ بر 100 میلیارد ریال را به خود اختصاص داده است. در خصوص درمان زوج‌های نابارور مناطق محروم نیز تاکنون چهار هزار و 600 زوج برای بررسی امکان درمان شناسایی و یک هزار و 923  زوج از این تعداد تحت درمان قرار گرفته‌اند. براساس آماره ارایه شده توسط مراکز درمانی ویژه‌ی «طرح برکت خانواده»، تاکنون تعداد 178 مورد ثبت باروری و تولد 50 نوزاد گزارش شده است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی