عصر بازار

پرچم‌ها به افتخار پرچم‌دار کوهنوردی ایران با حمایت بانک سامان بالا رفت

عصر اعتبار- پرچم‌‌های ایران به پاس قدردانی از عظیم قیچی‌ساز از سوی مردم مشتاق و قدرشناس کشورمان در فرودگاه‌ بین‌المللی امام خمینی(ره) به اهتزار درآمدند.

پرچم‌ها به افتخار پرچم‌دار کوهنوردی ایران با حمایت بانک سامان بالا رفت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مراسم استقبال از عظیم قیچی‌ساز، امروز 8 خرداد 1396 بعد از 50 روز فعالیت پیوسته و خستگی‌ناپذیرِ این هیمالیانورد، با حضور مدیران بانک سامان، جامعه کوهنوردی و مردم برگزار شد. هم‌وطنان روزه‌دار و عزیزمان برای اعلام تبریک به مناسبت ورود عظیم قیچی‌ساز به باشگاه هشت‌هزارمتری‌های کوهنوردی جهان به پیشواز این قهرمان ملی آمدند و همگی مقدم او را گرامی داشتند. همچنین در این مراسم منصور مؤمنی، مدیر روابط عمومی بانک سامان حلقه گل را به گردن او انداخت.
    عظیم قیچی‌ساز در روز تاریخی 29 اردیبهشت 1396 با فتح لوتسه 8516 متری، پرچم ایران را در باشگاه هشت‌هزارمتری‌های کوهنوردی جهان به اهتزار درآورد و نام خود را به عنوان اولین عضو ایرانی این باشگاه ثبت کرد.
    براساس این گزارش شما علاقمندان می‌توانید اخبار منتشرشده صعود تاریخی عظیم قیچی‌ساز را در صفحه اختصاصی در وب‌سایت بانک سامان یا با عضویت در کانال تلگرامی iran_bala@ و صفحه اینستاگرام آن ببینید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی