عصر بازار

موسسه اعتباری نور شایعات را تکذیب کرد

عصر اعتبار- روابط عمومی موسسه اعتباری نور با توجه به انتشار شایعات سراسر کذب در برخی شبکه‌های اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن پاسخ به این شایعات، توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی و خصوصا مشتریان و سپرده‌گذاران این موسسه ارائه داد.

موسسه اعتباری نور شایعات را تکذیب کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار», با توجه به انتشار شایعات سراسر کذب در برخی شبکه‌های اجتماعی با صدور اطلاعیه‌ای ضمن پاسخ به این شایعات، توضیحاتی را جهت تنویر افکار عمومی و خصوصا مشتریان و سپرده‌گذاران این موسسه ارائه داد.
    در توضیحات روابط عمومی موسسه اعتباری نور آمده است: موسسه اعتباری نور در راستای ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی و با حمایت بانک مرکزی جمهوری اسلامی با پذیرش چهار تعاونی اعتباری و صندوقهای قرض الحسنه شامل تعاونی‌های اعتباری کارسازان آینده، پیشگامان همیار یزد و صندوقهای قرض الحسنه ریحانه گستر و مشیز استان کرمان در این ساماندهی مشارکت کرده و با اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی جمهوری اسلامی، فرایند انتقال موسسات مذکور به موسسه نور را آغاز کرد. این در حالی است که علیرغم پیچیدگی فرایند انتقال موسسات، هیچ خللی در پرداخت سود سپرده‌ها و ارائه خدمات بانکی رخ نداد.
    شایان ذکر است که در حال حاضر موسسه اعتباری نور به لحاظ حجم منابع، در رتبه دوازدهم شبکه بانکی کشور قرار دارد و 336 شعبه این موسسه در سراسر کشور تحت نظارت بانک مرکزی فعالیت می‌کنند.
    علاوه بر این بانک مرکزی با توجه به توانمندی این موسسه و بواسطه سرعت بخشی به تکمیل انتقال موسسات ادغامی در موسسه اعتباری نور، مجوز عضویت این موسسه در شبکه شتاب را صادر کرد و این موسسه با پیوستن به شبکه شتاب و سامانه‌های ساتنا و پایا و همچنین اتصال به درگاه‌های خدمات الکترونیکی متصل به شبکه شتاب از جمله همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اینترنت بانک امکان استفاده از بانکداری الکترونیکی را برای مشتریان خود فراهم کرده است.
    همچنین این موسسه با نصب خودپرداز و امکان کَشلِس شرایطی را به وجود آورده تا بسیاری از تراکنش ‌ها از طریق این درگاه‌ها صورت گیرد.
    موسسه اعتباری نور به زودی با اضافه کردن پایانه‌های فروشگاهی پُز، به چرخه خدمات بانکداری الکترونیکی و همچنین اخذ مجوز نهایی برای راه‌اندازی سامانه سپام به منظور صدور ضمانتنامه‌های ریالی و اعتبار اسناد داخلی و پیوستن به سامانه چکاوک، خدمات بانکداری خود را گسترش دهد.
    لذا بدیهی است که تمام فعالیتهای موسسه اعتباری نور در چارچوب قوانین و مقررات بانک مرکزی قرار دارد و بانک مرکزی بر تمام فعالیتهای بانکی و همچنین روند انتقال دارایی‌ها و بدهی‌های موسسات گروه ادغامی نظارت کامل دارد و موسسه اعتباری نور به تمام مشتریان و سپرده‌گذاران محترم این اطمینان را می‌دهد که حفظ منافع آنان و تامین اصل و سود سپرده‌ها از اولویت‌های این موسسه بوده و هرگز اجازه نخواهیم داد خللی در روند خدمت‌رسانی به مشتریان پدیدار آید.
    در پایان امید است با باز شدن نماد موسسه اعتباری نور در بازار سرمایه، بستر مناسبی برای معاملات سهام این موسسه فراهم شود و سپرده‌گذاران این مجموعه بیش از پیش از فعالیت سالم و مطمئن این موسسه که تحت نظارت بانک مرکزی قرار دارد منتفع شوند

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو