عصر بازار

کلاهبرداری با عتیقه های جعلی

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری و انهدام باند کلاهبرداری با عتیقه جات تقلبی در شهرستان بوئین زهرا خبر داد.

کلاهبرداری با عتیقه های جعلی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از میزان، سردار مهدی محمودی اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا با کسب خبر از منابع مردمی و شکایت فردی مبنی بر اینکه افرادی ناشناس با عتیقه جات قلابی شهروندان را اغفال و کلاهبرداری می‌کنند، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

    این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی و به دست آوردن سرنخ هایی از کلاهبرداران بر اساس اظهارات شاکی موفق به شناسایی و دستگیری سه متهم در استان لرستان شدند.

    وی افزود:متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان بوئین زهرا ابتدا منکر هر گونه بزه ارتکابی بوده ولی با اقدامات فنی و مواجهه با دلایل و مدارک لب به اعتراف گشودند.

    فرمانده انتظامی قزوین با اشاره به اقرار متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته تصریح کرد: متهمان در مواجه با طعمه‌های خود با این ترفند که حین حفاری چاه در یکی از استان‌های جنوبی، عتیقه جات را کشف و شماره شما را بصورت تصادفی پیدا و قصد فروش آن را داشته با افراد قرار معامله و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کردند.

    سردار محمودی با بیان اینکه متهمان در یک معامله 700 میلیون ریال از شاکی در شهرستان بوئین زهرا کلاهبرداری کرده بودند اضافه کرد: متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی