عصر بازار

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)

عصر اعتبار- پیام تسلیت حجت اله مهدیان مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک توسعه تعاون به مناسبت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام به شرح زیر می باشد.

    چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی بزرگ‌مردی از تبار نور است که در بلندای تاریخ سرود فتح و ظفر سر داد و امید را در دل ستم دیدگان خسته از ظلم و استعمار روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و حتی مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق محبوب خود صاحب‌عزا شدند.

    امام خمینی (ره) آزادمردی بی‌مانند بود که فکر و اندیشه متعالی او و روش و منش الهی و پیامبرگونه‌اش چنان دنیای تشنه عدالت و حق‌خواهی را درنوردید که هنوز پس از گذشت چندین دهه کسی قادر به شناخت همه‌جانبه و عمیق شخصیت والای انسانی موحد و بصیر چون او نبوده است و نخواهد بود.

    15 خرداد1342  نیز نقطه عطفی در تاریخ مبارزه ملتی علیه استبداد و استعمار است که بانام و اندیشه و راه امام خمینی (ره) پیوندی از یاد نرفتنی دارد.

    امروز به برکت حرکت عظیم و انقلابی مردم در سال‌های حماسه و خروش که قیام خونین پانزدهم خرداد نقطه آغازین آن بود. همه ما مردم کشور وارث خون شهدای بزرگواری هستیم که با اعتقاد خود، گام درراه مبارزه و جهاد نهادند و بر همه ماست به‌عنوان رهروان طریق متعالی حضرت امام (ره) در جهت ترویج فرهنگ انقلاب و امام تلاش کنیم.

    این‌جانب سالگرد بزرگداشت رحلت جان‌گداز حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین 15 خرداد 1342 را به‌تمامی همکاران عزیزم در مجموعه بانک توسعه تعاون و عموم مردم شریف ایران تسلیت و تعزیت عرض نموده و انشاء الله با پاسداری از آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (حفظه الله) و اجرای برنامه‌های مدبرانه دولت تدبیر و امید در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز اسلامی، بیش‌ازپیش تلاش نماییم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو