عصر بازار

آغاز داوری پیشنهادات ارسالی به جشنواره خلاقیت تامین اجتماعی

عصر اعتبار- به منظور جلب مشارکت و بهره گیری از توانمندی های فکری، تجارب و اندیشه های ارزشمند کارکنان در حل و فصل مسائل و چالش های سازمانی، جشنواره خلاقیت در سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

آغاز داوری پیشنهادات ارسالی به جشنواره خلاقیت تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دریافت ایده ها و پیشنهادات در جشنواره خلاقیت این سازمان که از 16 فروردین آغاز شد تا 255 اردیبهشت ماه ادامه داشت، با  استقبال خوبی از کارکنان سازمان در سراسر کشور مواجه شد.

    مشاور هیئت مدیره و دبیر شورای برنامه ریزی راهبردی سازمان تامین اجتماعی در دومین جلسه توجیهی داوران جشنواره خلاقیت گفت: حدود 2600 ایده از سوی کارکنان سازمان تامین اجتماعی به جشنواره خلاقیت رسیده است،

    فرشید یزدانی افزود: از آنجایی که تعداد پیشنهادات واصله زیاد است، باید در روش داوری به همگنی برسیم تا قضاوت و ارزیابی ایده ها به درستی انجام شود .

    وی اظهار داشت: نزدیک به 40 داور که از کارشناسان حوزه های مختلف سازمان تامین اجتماعی هستند کار ارزیابی و داوری پیشنهادات و ایده ها را انجام می دهند.

    دکترحسن امامی، استاد دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی تهران و عضو کمیته داوران جشنواره خلاقیت نیز در این جلسه گفت: ارتقای کیفیت ایده های خلاقانه متناسب با نیازهای سازمان، فراهم سازی بستر مناسب جهت مشارکت کارکنان و مدیران در حل مسائل و چالش ها و تسهیل امر داوری و ایجاد وحدت رویه در ارزیابی ایده ها و طرح های برتر از اهداف این جشنواره است.

    دکترامامی با بیان اینکه ایده یک مفهوم یا یک اثر ذهنی است، افزود: ایده برتر، ایده خلاقانه ای است که راهکار بهتر و با ارزش تر را برای حل چالش موجود ارائه کند.

    وی، معیارهای ارزیابی ایده در جشنواره خلاقیت را تعریف مسئله، خلاقانه بودن راهکار ارائه شده (تولید راه حل)، کارآمدی و اثر بخشی حل مسئله و منابع را عنوان کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی