عصر بازار

موسسه اعتباری حافظ فاقد مجوز است

در بانک ها و موسسات مجاز سپرده گذاری کنید

عصر اعتبار- موسسه اعتباری خودخوانده حافظ، فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت شعب آن غیرقانونی است.

در بانک ها و موسسات مجاز سپرده گذاری کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، پیرو اطلاعیه های قبلی بانک مرکزی در سال های گذشته مبنی بر غیرمجاز بودن موسسه حافظ، بر اساس اخبار واصله ، این موسسه مجدداً در برخی مناطق کشور اقدام به ایجاد شعبه کرده است که با تدابیر نهادهای نظارتی و انتظامی از گسترش فعالیت آن جلوگیری به عمل آمده است. بدین وسیله تاکید می شود، این فعالِ غیرمجاز فاقد هرگونه مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بوده و فعالیت شعب آن غیرقانونی است. از این رو ضروری است هموطنان عزیز به منظور جلوگیری از به مخاطره افتادن اموال خود از هر گونه ارتباط با این موسسه جعلی از قبیل در اختیار‌گذاردن مِلک به منظور ایجاد شعبه، سپرده‌گذاری یا دریافت تسهیلات جداً خودداری کنند. در غیر این‌صورت، بانک مرکزی هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال تضییع حقوق مشتریان این موسسه غیرمجاز به خصوص استرداد وجوه سپرده‌گذاران نداشته و حق پیگیری موضوع از طریق مراجع قضایی را همچنان برای خود محفوظ می‌داند.
    ضمناً از هم وطنان گرامی درخواست می شود قبل از سپرده گذاری در بانک ها و موسسات اعتباری، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی به نشانی WWW.CBI.IR  از لیست بانک ها و موسسات اعتباری مجاز اطمینان یابند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی