عصر بازار

کارتهای سبد کالای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی زنجان شارژ شد

عصر اعتبار - معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارتهای تهیه سبد کالای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی این استان برای اجرای طرح حمایت غذایی دولت شارژ شد.

کارتهای سبد کالای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی زنجان شارژ شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا, مجتبی بازرگان افزود: در این طرح مستمری بگیران کمیته امداد و سازمان بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت جسمی و ذهنی یا افراد پشت نوبت برای دریافت وسایل توانبخشی، شرکت می کنند.
    وی با بیان اینکه کارتهای مستمری بگیران سازمان های حمایتی از 13 خرداد امسال شارژ شده است یادآورشد: این دوره، یازدهمین دوره توزیع سبد کالا در میان جامعه هدف است و این سبد کالایی سالانه در 2 نوبت توزیع می شود و چهار ماه اعتبار دارد.
    بازرگان اظهار کرد: مبلغ واریز شده این دوره از سبد کالا برای خانوار یک نفره 300 هزار ریال، 2 نفره 500 هزار ریال و برای سه نفره و بالاتر به ازای هر نفر 100 هزار ریال به مبلغ پرداختی برای خانوار 2 نفره اضافه می شود.
    معاون اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارت خرید این سبد کالا تا سقف یک میلیون و 200 هزار ریال شارژ می شود.
    وی خاطرنشان کرد: خانوارهای دارنده این کارت ها می توانند اقلام مورد نیاز خود را از فروشگاه های رفاه، اتکا، فرهنگیان، امکان، بسیجیان و شهروند تهیه کنند.
    بازرگان ادامه داد: این کارتها به شکل متمرکز از سوی سازمان های مرکزی نهادهای حمایتی شارژ می شود و تا چهار ماه پس از آغاز توزیع ادامه دارد.
    سبد کالا در ابتدا برای تمام شهروندان در سطح کشور توزیع شد، اما برای نوبت های بعدی، دولت به توزیع این سبد کالا در میان اقشار آسیب پذیر که مستمری بگیران سازمان های کمیته امداد و بهزیستی را شامل می شدند، تصمیم گرفت.
    در ابتدا این سبد شامل کالا بود و سپس به شکل کارت خرید درآمد تا دریافت کنندگان بتوانند مطابق با نیاز خود اقدام به تهیه اقلام کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی