عصر بازار

بازدید کارکنان بانک قوامین ازکودکان بی سرپرست

عصر اعتبار- مدیرکل شعب بانک قوامین استان لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان، به همراه معاونین، روسای شعب وکارکنان مدیریت همچون سال های گذشته با ورود به برنامه های فرهنگی از مراکز شیرخوراگاه فرشتگان بهزیستی استان لرستان بازدید بعمل آوردند.

بازدید کارکنان بانک قوامین ازکودکان بی سرپرست
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این دیدار مدیرکل شعب بانک قوامین استان لرستان ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات خداپسندانه و ارزشمند بهزیستی استان لرستان اظهارداشت:کار در مجموعه بهزیستی مقدس است زیرا ارائه خدمات بی منت به قشرآسیب پذیر جامعه سخت و ارزشمنداست.
    بهمنی افزود: اگر ثروتمندان جامعه، بخشی از سرمایه خود را به سر و سامان بخشیدن به زندگی فقرا و نیازمندان اختصاص دهند، علاوه بر اینکه از پاداش های بسیار ارزشمند معنوی بهره مند می شوند به حفظ ثروت خود نیز کمک نموده و جلوی بسیاری از نا امنی های اجتماعی را خواهند گرفت.
    وی بیان کرد: کمک و توجه به قشر نیازمند و کودکان بی سرپرست همواره توصیه ائمه اطهار( ع ) بوده و این مهم در تعالیم اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی جایگاه ویژه ای دارد.
    ایشان خطاب به کارکنان بهزیستی بیان داشت کار ما در بانک قوامین ارائه خدمات بانکی به عموم مردم است و خودمان را به نوعی خدمت گذار ملت شریف ایران میدانیم ولی خدمت ما در قیاس با خدمات و زحماتی که کارکنان بهزیستی برای قشرآسیب دیده جامعه بخصوص و کودکان بی سرپرست انجام می دهند در واقع خیلی ناچیز می باشد .
    در ادامه معاون امور اجتماعی بهزیستی توضیحاتی در مورد کودکان بی سرپرست و بد سرپرست که در مراکز بهزیستی نگهداری می شوند، ارائه نمود.
    کریمیان گفت: 8 مرکز کودکان بی سرپرست در سطح استان داریم که کودکان بی سرپرست و بد سرپرست در سنین مختلف و به تفکیک جنسیت تا سن 18 سالگی در این مراکز نگهداری و مراقبت می شوند و تا زمانی که بتوانند تشکیل خانواده بدهند و مستقل زندگی کنند مورد حمایت بهزیستی قرار دارند .
    در ادامه سیفی معاون مشارکتهای مردمی، اشتغال و مراکز غیر دولتی استان لرستان ضمن قدردانی از توجه مجموعه بانک قوامین به اقشار ضعیف جامعه از احساس مسئولیت مدیرکل شعب استان تشکر کرد.
    سیفی به بالا بودن هزینه های نگهداری کودکان در مراکز و نیاز به مشارکتهای مادی و معنوی نهادها و خیرین اشاره کرد و افزود: امیدواریم بتوانیم در ماه مبارک رمضان که ماه خودسازی و عبادت است فرصت هایی را برای انجام کار خیر و توجه به کودکان بی سرپرست و معلولین فراهم آوریم.
    لازم به ذکراست؛ در پایان این بازدید مدیرکل شعب بانک قوانین استان لرستان از بخشهای مختلف مرکز دیدار و کودکان را مورد دلجویی و لطف قرارداد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی