عصر بازار

در مجمع عمومی به طور فوق‌العاده

اعضای جدید هیات مدیره بانک دی تعیین شدند

عصر اعتبار- مجمع عمومی عادی به طور فوق‌العاده بانک دی با حضور بیش از ۷۰ درصد سهامداران ساعت ۱۱ صبح روز سه شنبه ۱۶ خرداد ماه به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره جدید تشکیل شد.

اعضای جدید هیات مدیره بانک دی تعیین شدند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، این مجمع با حضور نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار، حسابرس رسمی بانک دی، نمایندگان سهامداران حقوقی و حقیقی بانک دی برگزار شد.
    در این مراسم، میرمردای نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران و رییس مجمع، با تقدیر از اعضای قبلی هیات مدیره بانک دی که در شرایط اقتصادی موجود توانستند بانک دی را هدایت کنند، اظهار کرد: در دی ماه 1395 مقرر شد اعضای جدید هیات مدیره منصوب شوند که در این مدت برای صیانت از حقوق سهامداران، به دنبال معرفی افراد علمی، متخصص و کارآزموده به بانک مرکزی بودیم.
    به گفته وی پس از بررسی‌های تخصصی بانک مرکزی افرادی که تایید صلاحیت شده‌اند به مجمع عمومی بانک برای رای گیری در این مجمع معرفی می‌شوند.
    در ادامه این مراسم رای‌گیری به صورت کتبی از سهامداران انجام شد و پس از شمارش آراء اعضای جدید هیات مدیره بانک دی به شرح ذیل انتخاب شدند:

        1-حسن علی قنبری ممان (عضو اصلی)
        2-محمد رضا قربانی (عضو اصلی)
        3-رضا سهم دینی (عضو اصلی)
        4-اکبر پور مظاهری (عضو اصلی)
        5-علی فتحعلی (عضو اصلی)
        6-رضا دولت آبادی (عضو اول علی البدل)
        7-سکینه کشاورز (عضو دوم علی البدل)

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی