عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و چهارمین سال تاسیس بانک

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی طی پیامی ، هشتاد و چهارمین سالروز تاسیس این بانک را به خانواده بزرگ بانک کشاورزی، اعم از کارکنان تلاشگر ، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت هشتاد و چهارمین سال تاسیس بانک
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی در این پیام  برای 84 سال همراهی صمیمانه از مردم ایران قدردانی کرد.

    درپی ، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

    دوستان و همراهان گرانقدر

    سلام علیکم

    بیست و یکم خرداد ماه ، سالروز تاسیس بانک کشاورزی و بزرگداشت همت، ایمان و اعتقادی است که در هویت این بانک ریشه دوانده تا تداوم بالندگی ایران عزیز را طی 84 سال قدمت خود رقم زند. 

    این روز ، یادمان همت والا ، تلاش دلسوزانه و اعتماد وفادارانه خانواده بزرگ بانک کشاورزی، اعم از کارکنان تلاشگر ، مشتریان ارجمند و تلاشگران عرصه ی تولید است که بنایی رفیع ، اعتباری درخشان و سازمانی دیرپا و پوینده را برای خدمت رسانی به کشور و توسعه بخش کشاورزی بنا نهاده اند.

    مایه مباهات است که این روز پر افتخار- که برخاسته از 84 سال خدمت صادقانه، تلاش بی وقفه و پویایی دانش بنیان در ساختاری حرفه ای و اثرگذار است - امسال با ایام پربرکت ماه مبارک رمضان و میلاد کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مقارن شده است.

    ان شاءالله در سایه الطاف پروردگار ، مهر و همراهی شما یاوران فهیم و تکیه بر 84 سال تجربه و تخصص ، بتوانیم اهداف اقتصاد مقاومتی و سیاست های دولت تدبیر و امید را بیش از پیش تحقق بخشیم و در راه تولید و اشتغال و تداوم  شکوفایی اقتصادی و امنیت غذایی در کشور با قدرت و صلابت گام برداریم .

    خداوند منان را شاکرم و از شما مردم شریف ، به ویژه تولیدکنندگان زحمتکش بخش کشاورزی، برای 84 سال همراهی صمیمانه ، سپاسگزارم و امیدوارم  همچون گذشته باهم و درکنارهم سرافرازی و شکوه ایران عزیز را تداوم بخشیم.

     

                                             و من الله التوفیق

                                            مرتضی شهید زاده

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی