عصر بازار

معاون توانبخشی هلال احمر اعلام کرد:

مراکز جامع توانبخشی با پایین ترین هزینه خدمات در کشور دایر می‌شود

عصر اعتبار- معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر بر ارائه خدمات و ساخت وسایل کمک حرکتی و اعضای مصنوعی با قیمیت مناسب‌تر، کیفیت قابل قبول و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

مراکز جامع توانبخشی با پایین ترین هزینه خدمات در کشور دایر می‌شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از تسنیم، حسن صفاریه در ارتباط با نحوه ارائه خدمات در این معاونت اظهار کرد: مرکز جامع توانبخشی به عنوان مرکز اصلی توانبخشی جمعیت هلال احمر در زمینه ارائه خدمات توانبخشی فعالیت می‌کند و معلولان و مددجویان از سراسر کشور به این مرکز مراجعه می‌کنند.

    معاون بهداشت درمان و توانبخشی در ادامه با تاکید بر ارائه خدمات و ساخت وسایل کمک حرکتی و اعضای مصنوعی با قیمیت مناسب‌تر، کیفیت قابل قبول و در کوتاه‌ترین زمان ممکن، عنوان کرد: معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی با استفاده از نیروهای متخصص در زمینه‌های مختلف مانند طب فیزیکی، توانبخشی و ارتوپدی، فیزیوتراپی و ... خدمات ویژه‌ای به مراجعان ارایه می‌دهد.

    صفاریه در ادامه با اشاره به آغاز فعالیت کلینیک تخصصی و فوق تخصصی از حدود 3 سال گذشته تاکنون، گفت: از زمان راه‌اندازی این کلینیک موفق شدیم تا از حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در زمینه‌های طب فیزیکی، اعصاب کودکان، ارتوپدی کودکان، زانو، مچ پا، کتف و شانه، ستون فقرات، گوش و حلق و بینی، داخلی مغز و اعصاب، روانشناس، روانپزشک بهره‌مند شویم و تلاش می‌کنیم تا با دریافت کمترین هزینه از بیماران نسبت به مراکز مشابه خدمات مربوطه را ارایه کنیم.

    وی در ادامه با اشاره به راه‌اندازی کلینیک‌های تخصصی مانند شنوایی‌سنجی، چشم‌پزشکی، ارتوپدی، گفتار درمانی، کاردرمانی و ... در مرکز جامع توانبخشی و ارایه خدمات ویژه‌ به متقاضیان، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون کلینیک تخصصی ام‌اس، استروک (سکته مغزی) و اسکولیوز نیز در این مرکز فعال هستند و تلاش می‌کنیم طی سال‌های آینده کلینیک‌های تخصصی را در برخی از مراکز جامع، برحسب نوع بیماری‌ها در هر منطقه از کشور، دایر کنیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی