عصر بازار

معاون شهردار تهران خبر داد:

پرداخت حق بیمه عمر و حوادث و هزینه خرید مسکن آتش نشانان شهید پلاسکو

عصر اعتبار- معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران گفت: طی هفته جاری حق بیمه عمر و حوادث آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو بطور کامل و تا سقف ۴۱۳ میلیون تومان به وارث قانونی آنها پرداخت خواهد شد.

پرداخت حق بیمه عمر و حوادث و هزینه خرید مسکن آتش نشانان شهید پلاسکو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایسنا، ناصر امانی گفت: از این مبلغ قبلاً میزان 190 میلیون تومان پرداخت گردیده و الباقی تا سقف مبلغ مذکور طی هفته جاری پرداخت می شود.

    معاون شهردار تهران همچنین از پرداخت مبلغ 300 میلیون تومان هزینه خرید مسکن آتش نشانان شهید توسط شهرداری تهران تا حداکثر تیرماه سال جاری خبر داد و افزود: این مبلغ بر اساس پیشنهاد شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر تهران در اواخر سال 1395 در اعتبارات شهرداری پیش بینی شد که اعتبار آن هفته گذشته توسط معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تأمین و در اختیار سازمان آتش نشانی قرار گرفت و ما پیگیر هستیم تا اواخر هفته جاری به خانواده محترم آنان پرداخت گردد.

    بر اساس گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورا، امانی در ادامه از پرداخت پاداش فداکاری به آتش نشانان شهید پلاسکو خبر داد و گفت: بر اساس قانون 30 برابر آخرین حکم حقوقی این شهدا در زمان حیاتشان به عنوان پاداش فداکاری پرداخت شده است که متناسب با آخرین دریافتی این عزیزان از حداقل 750 میلیون ریال تا حداکثر یک میلیارد و ششصد میلیون ریال متفاوت می‌باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی