عصر بازار

رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین:

معرفی خدمات و محصولات جدید اقتضای بازار رقابتی بانکی است

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین گفت: شرایط رقابتی حاکم بر نظام بانکی ایجاب می‌کند که بانک اقتصادنوین در کنار ارایه خدمات و محصولات با کیفیت به مشتریان، با معرفی خدمات و محصولات جدید و خلاقانه زمینه رضایت‌مندی بیشتر مشتریان را فراهم کند.

معرفی خدمات و محصولات جدید اقتضای بازار رقابتی بانکی است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سیامک دولتی در جمع اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران ستادی این بانک طی سخنانی تاکید کرد: بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران پایه‌گذار تغییرات بنیادی و کیفی در نظام بانکی کشور بوده و علاوه بر این در طی سال‌های فعالیت خود همواره کوشیده با درک فضای رقابتی و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان، نسبت به معرفی محصولات و خدمات جدید اقدام کند.
    وی اظهار داشت: معرفی محصولات و خدمات جدید توسط بانک اقتصادنوین علاوه بر اینکه رضایت‌مندی مشتریان را به همراه خواهد داشت، الگوی توسعه نظام بانکی در این بخش خواهد بود، به طوری که امروز شاهدیم خدماتی که توسط بانک اقتصادنوین طراحی و معرفی شده به صورت گسترده توسط سایر بانک‌ها به مشتریان ارایه می‌شود.
    رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین هماهنگی و تعامل میان واحدهای مختلف را لازمه توسعه و معرفی محصولات و خدمات جدید دانست و گفت: در کنار تعامل واحدهای داخلی بانک برای معرفی محصولات بانکی جدید، این امکان فراهم است که با بهره‌مندی از فرصت‌های پیش روی شرکت‌های وابسته نیز بتوان نسبت به طراحی و معرفی خدمات جدید اقدام کرد.
    دولتی برگزاری نشست‌های مشترک را تسهیل کننده توسعه و معرفی خدمات و محصولات جدید دانست و گفت: مشتری مداری ایجاب می‌کند با معرفی محصولات و خدمات نوین آسایش بیشتری برای مشتریان خود فراهم کنیم.
    در ادامه این نشست فرهاد عربلو سرپرست و عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز طی سخنانی از طراحی محصولات و خدمات جدید در این بانک خبر داد و گفت: با همکاری برخی شرکت‌های وابسته از جمله بیمه نوین و پرداخت نوین آرین خدمات جدیدی طراحی شده که به زودی معرفی خواهد شد.
    وی گفت: بانک اقتصادنوین با بهره‌مندی از تمام امکانات خود می‌کوشد در راستای ایفای وظیفه ذاتی خود بهترین خدمات را به مشتریان ارایه دهد که در این راستا مذاکرات و هماهنگی‌های لازم با شرکت‌های گروه اقتصادنوین از جمله بانک تعاون اسلامی برای سرمایه‌گذاری در کشور عراق نیز صورت گرفته است.
    وی همچنین گفت: با معرفی خدمات و محصولات جدید علاوه بر کسب رضایت‌مندی مشتریان، فرصت خلق درآمدهای کارمزدی نیز برای بانک فراهم می‌شود که این مهم ضمن کاهش هزینه پول، در نهایت نرخ سود تسهیلات را در بانک کاهش خواهد داد.
    نصرت‌اله شهبازی دیگر عضو هیات مدیره و معاون اعتبارات و بین‌الملل این بانک نیز در این مراسم گفت: توسعه مدل کسب و کار و خدمات بانکی لازمه حضور در بازار پولی و بانکی کشور است که علاوه بر ایجاد مزیت رقابتی، زنجیره ارزش قابل اتکا نیز برای مشتریان ایجاد می‌کند.
    وی گفت: برگزاری نشست‌های مشترک با مشتریان برای طراحی و معرفی محصولات و خدمات جدید و حتی تعیین تکلیف پرونده‌های حقوقی بسیار تعیین کننده و مفید خواهد بود.
    علی اصغر پورمتین عضو هیات مدیره بانک اقتصادنوین نیز در ادامه نشست با معاونین و مدیران ستادی این بانک گفت: پشتیبانی خدمات جاری در کنار لزوم معرفی خدمات نوین باید مورد توجه قرار بگیرد.
    وی با اشاره به اینکه بعضا ارایه خدمات در شبکه بانکی با اختلال مواجه می‌شود، گفت: بی توجهی به پشتیبانی خدمات جاری و توجه صرف به معرفی خدمات و محصولات جدید، زمینه را برای افت کیفیت خدمات بانک و در نهایت نارضایتی مشتریان فراهم می‌کند.
    در ادامه این نشست معاونین و مدیران حاضر در نشست به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون موارد مطرح شده در جلسه پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو