عصر بازار

شش سال پیش در چنین روزی

برای دیدن نرخ واقعی ارز، چند روز صبر کنید

عصر اعتبار- در روز ۲۴ خرداد ماه سال ۱۳۹۰، رییس کل وقت بانک مرکزی با بیان اینکه به طور میانگین و برای کاهش بهای ارز، هفته‌ای یک و نیم میلیارد دلار ارز به بازار تزریق می‌شود گفت: ممکن است برای کنترل بیشتر قیمت ها، ۴.۵ میلیارد دلار ارز را در یک هفته وارد بازار کنیم.

برای دیدن نرخ واقعی ارز، چند روز صبر کنید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، محمود بهمنی در آن روز در برنامه گفت و گوی ویژه خبری شبکه دوم سیما با بیان این نکته که ما  از قیمت حقیقی بازار تبعیت می کنیم و ارز را رایگان نمی دهیم گفت: کنترل واردات به ویژه جلوگیری از ورود کالاهای لوکس، انتشار اوراق مشارکت و سرمایه گذاری و پرداخت سود معادل تورم به سپرده گذاران بانکی موجب کاهش تقاضای ارز خواهد شد.

    http://www.asretebar.com/News/8196

     

    تقسیم یارانه ها بر اساس درآمد کذب محض است

    در روز 24 خرداد ماه سال 90، دبیر ستاد هدفمند کردن یارانه‌ها، تخصیص یارانه بر اساس در‌آمد را صرفا یک طرح مطالعاتی در کارگروه طرح تحول اقتصادی دانست و تاکید کرد که فعلا برنامه‌ای برای حذف بخش‌هایی از جامعه از دریافت یارانه نداریم.

    http://www.asretebar.com/News/8199

     

    نوشتن روی اسکناس به شرط ناقص نشدن، اشکال ندارد

    در همین روز مراجع عظام تقلید حضرات آیات نوری همدانی، علوی گرگانی، صافی گلپایگانی و حسینی زنجانی به استفتای ایسنا در مورد حکم شرعی «نوشتن روی اسکناس‌های رایج در کشور» پاسخ دادند. آیت الله العظمی صافی گلپایگانی گفتند: نوشتن روی اسکناس به شرط ناقص نشدن، اشکال ندارد.

    http://www.asretebar.com/News/8192

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی