عصر بازار

اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی خبر داد:

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل پایان خرداد است

عصر اعتبار- اداره کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی اعلام کرد: مودیان مالیاتی بخش مشاغل تا پایان خرداد ماه مهلت دارند تا نسبت به تنظیم و ارسال الکترونیکی اظهار نامه مالیاتی عملکرد ۱۳۹۵ اقدام نمایند.

آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیاتی مشاغل پایان خرداد است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  روابط عمومی این سازمان، مدیر کل امور مالیاتی آذربایجان شرقی گفت: سقف استفاده از معافیت مالیاتی فعالان اقتصادی در سال 1395، مبلغ 156 میلیون ریال می باشد که اصناف و صاحبان مشاغل در صورت تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر از این معافیت بهره مند خواهند شد.

    غلامرضا شریفی افزود: معافیت مالیاتی برای کلیه فعالیت‌های اقتصادی یکسان محاسبه می‌شود و کسانی که اظهار نامه ندهند، نمی‌توانند از این معافیت استفاده کنند.
    وی گفت: نسخه اینترنتی اظهارنامه‌های مالیاتی در پایگاه اینترنتی سازمان امور مالیاتی کشور به نشانی WWW.TAX.GOV.IR در دسترس فعالان اقتصادی و صاحبان مشاغل قرار دارد و همکاران این اداره کل آماده نیز از ساعت 7.30 صبح تا 19 عصر به طور یک سره آماده راهنمایی مودیان مالیاتی می باشند.
    شریفی با بیان اینکه ارائه اظهارنامه الکترونیکی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه مودیان و سازمان امور مالیاتی می‌شود، افزود: مودیانی که اظهارنامه‌های خود را به صورت الکترونیکی به ادارات امور مالیاتی ارسال کنند، اگر در گروه سوم تقسیم بندی مودیان باشند، می توانند با انتخاب گزینه مربوطه در سامانه، از مزایای تبصره ماده 100 قانون مالیات های مستقیم استفاده نموده و مالیات خود را با 8 درصد افزایش نسبت به سال قبل به صورت مقطوع برای عملکرد سال 1395 پرداخت نمایند.
    وی با بیان اینکه از 27 تا 31 خرداد ماه، ساعات فعالیت اداره کل امور مالیاتی استان افزایش می یابد، خاطر نشان کرد: چهار روز آخر خرداد ماه، کارکنان اداره کل امور مالیاتی به صورت یک سره تا ساعت 20 برای راهنمایی دریافت اظهارنامه‎های مالیاتی مودیان فعالیت خواهند کرد و روز های 25 و 26 خرداد نیز تا ساعت 16 آماده خدمات رسانی هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو