عصر بازار

ارزیابی عملکرد بانک ها نشان داد

بانک ملت،صدرنشین تعداد و مبلغ تراکنشposها

اعتبار- براساس آخرین آمارهای بانک مرکزی در زمینه عملکرد بانک های کشور در حوزه پایانه های فروش، بانک های صادرات، ملی و ملت به ترتیب در صدر فهرست درصد سهم بازار پایانه های منصوبه کشور قرار گرفتند.

بانک ملت،صدرنشین تعداد و مبلغ تراکنشposها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۹:۵۹

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار به نقل از آمارهای بانک مرکزی، در حوزه سهم درصد بازار تعداد تراکنش، بانک های ملت، پارسیان و ملی به ترتیب صدرنشین هستند و در حوزه سهم درصد بازار مبلغ تراکنش نیز بانک های ملت، ملی و صادرات گوی سبقت را از بقیه ربوده اند.

    \r\n

    بر اساس این گزارش، آمار آبان ماه سال جاری نشان می دهد که بانک صادرات 19.9 درصد معادل بیشترین سهم از مجموع پایانه های فروش منصوبه در کشور را دارد و در رتبه نخست کشوری قرار دارد و با این تعداد پایانه، 16.2 درصد از مبلغ کل تراکنش های کشور در آبان ماه را به خود اختصاص داده است که نسبت به شهریور ماه سال جاری دو درصد رشد داشته است.

    \r\n

    در عین حال 15.2درصد از کل تعداد تراکنش های ماه مذکور با یک درصد رشد نسبت به آخرین ماه تابستان سال جاری، به بانک صادرات اختصاص دارد. به این ترتیب بانک صادرات در بخش مبلغ تراکنش در رتبه سوم و در بخش تعداد تراکنش در رتبه چهارم قرار دارد.

    \r\n

    بانک ملت در حالی که 15.4 درصد از کل پایانه های منصوبه در ماه آبان ماه را دارا است (رتبه سوم) اما 42 درصد از مبلغ کل تراکنش ها در ماه مذکور را داشته و با وجود یک درصد کاهش سهم نسبت به شهریور 90، همچنان پیشتاز است.

    \r\n

    بانک ملت از نظر سهم بازار تعداد تراکنش با اختلاف اندکی نسبت به پارسیان، در رتبه نخست کشوری قرار دارد.

    \r\n

    در این ماه بانک ملی با 22.9 درصد از سهم بازار مبلغ تراکنش دوم است که نسبت به سال گذشته در همین زمان یک پله صعود داشته است.

    \r\n

    بر اساس اعلام روابط عمومی ایران کیش، رده چهارم سهم درصد پایانه های منصوبه و همچنین رتبه دوم کشوری به لحاظ تعداد تراکنش به بانک پارسیان تعلق دارد و البته این نکته درخور توجه است که بانک پارسیان باوجود اینکه به لحاظ تعداد تراکنش در مقام دوم کشوری است اما در بخش مبلغ تراکنش در مقام چهارم کشوری قرار گرفته است.

    \r\n

    \r\n
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو