عصر بازار

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد:

مؤسسات مالی غیرمجاز در بانک ها ادغام می شوند

اعتبار- عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با اشاره به برنامه ستاد، بانک مرکزی و وزارت اقتصاد برای برخورد با موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز گفت: موسسات متخلف در بانک‌های بزرگ ادغام خواهند شد.

مؤسسات مالی غیرمجاز در بانک ها ادغام می شوند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۳۹:۳۹

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار به نقل از فارس، عزت‌الله یوسفیان ملا درباره فعالیت برخی موسسات مالی و اعتباری که از سوی بانک مرکزی غیر مجاز اعلام شده‌اند، اظهار داشت: قرار است هفته آینده یک بار دیگر ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در این خصوص جلسه‌ای را با حضور مسوولان بانک مرکزی داشته باشند.

    \r\n

    وی درباره وضعیت سپرده‌گزاران و تسهیلات‌گیرندگان موسسات مالی و اعتباری متخلف که قرار است تعطیل شوند، افزود: هم اکنون شرایط مانند سال‌های گذشته نیست که اگر موسسه مالی و اعتباری به خاطر تخلف تعطیل شود برای سپرده‌گذاران و مشتریان آن موسسه مشکلاتی پیش آید.

    \r\n

    عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی ادامه داد: تمهیداتی در نظر گرفته شده است که عیناً دیون و مطالبات با همان شکل به یکی از بانک‌های رسمی و محکم‌تر واگذار شود.

    \r\n

    یوسفیان ملا گفت: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی، بانک مرکزی و وزارت امور اقتصادی و دارایی این تمهید در نظر گرفته‌اند که همزمان با برخورد موسسات مالی و اعتباری متخلف حساب‌های سپرده‌گذاران را عیناً به بانک دیگر واگذار کنند.

    \r\n
    پورسعید خلیلی