عصر بازار

استاندار یزد:

بانک توسعه تعاون اشتغال پایدار ایجاد کرده است

اعتبار- استاندار یزد اعلام کرد که خدمات بانک توسعه تعاون سبب ایجاد اشتغال پایدار است.

بانک توسعه تعاون اشتغال پایدار ایجاد کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۸:۴۸

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، فلاح زاده در حاشیه مراسم افتتاح شعبه مرکزی و ساختمان اداره شعب بانک توسعه تعاون یزد اظهار داشت: این بانک از نظر استانداردهای خدمات رسانی بانکی از ویژگی های خاصی برخوردار است که این امر به تبع خود حمایت و پشتیبانی از اقشار مختلف کشور را در برداشته است.

\r\n

وی افزود: با توجه به رسالت اصلی بانک توسعه تعاون مبنی بر حمایت از تعاونگران فعال در بخش های گوناگون اقتصادی تمامی اقشار مختلف اجتماعی جامعه که فعالیت اقتصادی خود را در قالب تشکل های تعاونی سازماندهی کرده اند می توانند از خدمات اعتباری این بانک بهره مند شوند.

\r\n

استاندار یزد با اشاره به اهمیت تعاون در اقتصاد ملی گفت: با تلاش های صورت گرفته برای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و تدبیر هوشمندانه مقام معظم رهبری برای اعتلای جایگاه اقتصاد تعاون خوشبختانه ما شاهد رشد و توسعه روز افزون فعالیت های تعاونی در سراسر کشور هستیم به گونه ای که مشارکت اقتصادی در قالب تشکل های تعاونی سبب مهاجرت نکردن مردم از مراکز استان ها به کلان شهرها شده است.

\r\n

فلاح زاده، نیاز این استان را به استفاده از منابع اعتباری بانکی را برای توسعه کمی و کیفی فعالیت های اقتصادی مهم خواند و افزود: یکی از امکاناتی که موجب شکوفایی و رونق اقتصادی می شود منابع اعتباری بانک ها است که در این خصوص به طور حتم بهره مندی از خدمات بانک توسعه تعاون برای تعاونگران استان ثمراتی را در بر خواهد داشت.

\r\n

رضا ابراهیمی نایب رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون با ارائه گزارشی در باب خدمات و برنامه های بانک اظهار داشت: از تمام ظرفیت های بانک توسعه تعاون در جهت حمایت از طرح های اشتغال زا استفاده خواهد شد و با همکاری متقابل امکان پشتیبانی از همه استعدادهای بالقوه عرصه تعاون فراهم می شود.

\r\n
پورسعید خلیلی