عصر بازار

افتتاح صندوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران

عصر اعتبار- صندوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران با حضور اعضای هیات مدیره و جمعی از مدیران کارگزاری بانک ملی ایران افتتاح شد.

افتتاح صندوق سرمایه گذاری اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم ناصر شاهباز عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که نرخ 18 درصد سود در نظر گرفته شده برای این صندوق در بازار مالی کنونی جذابیت دارد، گفت: با تلاش یک ساله هیات مدیره، این صندوق در کارگزاری بانک ملی ایران ایجاد شد که اقدام مهمی در حوزه اقدامات بانک است.
    وی افزود: با توجه به این که نام بانک ملی ایران مورد اعتماد مردم است و این نام، پشتوانه صندوق قرار گرفته است، امیدواریم در مدت کوتاهی صندوق سرمایه گذاری کارگزاری بانک ملی ایران در رده های نخست صندوق های سرمایه گذاری موجود در بازار قرار بگیرد.
    شاهباز همچنین از شعب منتخب بانک ملی ایران خواست در جذب منابع برای این صندوق حداکثر تلاش خود را داشته باشند و گفت: امیدواریم آغاز به کار این صندوق به جذب منابع جدید بیانجامد.
    محمد حسن ابراهیمی مدیرعامل کارگزاری بانک ملی ایران نیز در این مراسم با بیان این که راه اندازی این صندوق، بانک را در جریان تکمیل خدماتش یک پله به هدف نزدیک تر کرد، گفت: پیش از این کارگزاری بانک ملی ایران مجبور بود از خدمات سایر صندوق ها برای عملیات خود استفاده کند ولی خوشبختانه با راه اندازی این صندوق، همه امور این بخش توسط کارگزاری بانک انجام می شود.
    وی اظهار کرد: نرخ سود همه صندوق های موجود در بازار حدود 18 تا 20 درصد است و صندوق سرمایه گذاری اعتماد نیز نرخ 18 درصد را تضمین می کند، اما اگر عملکرد سیستم خوب باشد، می توانیم سود بیشتری نیز تخصیص دهیم.
    در ادامه، با حضور محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، به صورت نمادین یک فقره پذیره نویسی این صندوق انجام شد.
    از امروز پذیره نویسی صندوق اعتماد کارگزاری بانک ملی ایران به مدت شش روز و به صورت همزمان در 101 شعبه منتخب بانک ملی ایران آغاز شد. این پذیره نویسی درمرحله اول به میزان 1000 میلیارد ریال است.
    سرمایه گذاران می توانند با اهداف بلند، میان و کوتاه مدت به سرمایه گذاری در این صندوق بپردازند. بهای هر واحد پذیره نویسی یک میلیون ریال است. این صندوق برای نخستین بار در بانک ملی ایران شکل می گیرد و این بانک، ضمانت صندوق را بر عهده دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو