عصر بازار

طی ١٢ ماهه سال ١٣٩٥ و از سوی بانک صادرات ایران انجام شد؛

پرداخت ١٢ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه به ٧٨ هزار متقاضی

عصر اعتبار- ​​بانک صادرات ایران در راستای ترویج سنت پسندیده و فرهنگ اسلامی قرض الحسنه در جامعه و همسو با سیاستهای دولت محترم، از ابتدا تا پایان اسفند ۱۳۹۵ ، بالغ بر۱۲ هزار میلیاردریال وام قرض الحسنه به ۷۸ هزار متقاضی پرداخت کرده است.

پرداخت ١٢ هزار میلیارد ریال وام قرض الحسنه به ٧٨ هزار متقاضی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، از مجموع وامهای قرض الحسنه پرداختی این بانک طی 12 ماهه سال 1395 ، 34 هزار فقره وام به ارزش 3600  میلیارد ریال مربوط به مسکن روستایی،مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، ودیعه مسکن مستاجران کم درآمد، قرض الحسنه اشتغالزایی و مشاغل خانگی، زندانیان معسر و نیازمند و زلزله زدگان و  35 هزار فقره وام به ارزش 7200میلیارد ریال مربوط به سرفصل وامهای ازدواج و جهیزیه و تعداد 9 هزار  فقره به ارزش1200  میلیارد ریال به سایر سرفصل ها اختصاص یافته است.
    گفتنی است مانده وامهای قرض الحسنه شبکه بانک صادرات ایران معادل 53 هزار میلیارد ریال می باشد که به متقاضیان نیازمند طی سنوات اخیر پرداخت شده است.
    لازم به ذکر است منبع تأمین این نوع وامها، دارندگان حسابهای قرض الحسنه نزد شعب بانک صادرات ایران می باشند که با نیت خیرخواهانه خود در این امر نوعدوستانه و خداپسندانه شرکت نموده اند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی