عصر بازار

خدمتی رایگان برای بیماران مبتلا به سرطان

عصر اعتبار- بنیاد بیماری‌های نادر ایران در ادامه خدمات به بیماران، شرایط معاینه رایگان بیماران مبتلا به سرطان، توسط پروفسور نصرت‌الله فیروزیان - فوق‌تخصص هماتولوژى و آنکولوژى(سرطان‌شناسی) در تاریخ یکم و دوم تیرماه، را فراهم کرد.

خدمتی رایگان برای بیماران مبتلا به سرطان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از تسنیم، شکیبا پردل,  مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری های نادر ایران اعلام کرد: بیماران برای بهره مند شدن از این طرح می‌توانند روزهای پنجشنبه و جمعه، یکم و دوم تیرماه از ساعت 9 صبح تا 5 عصر به مجتمع تصویربرداری پزشکی پارسیان واقع در خیابان جمالزاده شمالی، نبش خیابان نصرت مراجعه کنند.

    پردل افزود: ضروری است بیماران پیش از مراجعه به مجتمع با شماره تلفن 88928680  و یا شماره همراه 09126399612 تماس گرفته و برای معاینه رایگان نام نویسی کنند.

    گفتنی است، پروفسور فیروزیان که مقیم کشور آلمان است، سال گذشته نیز به دعوت بنیاد بیماری‌های نادر ایران برای معاینه رایگان بیماران به ایران سفر کرده بود.

    به گفته مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر ایران، حضور پروفسور فیروزیان در سال گذشته نتایج اثربخشی در تشخیص انوع سرطان بیماران داشت و برخی از مراجعان که بیماری‌شان سرطان تشخیص داده شده بود پس از معاینه دکتر فیروزیان مشخص شد که به سرطان مبتلا نیستند.

    پردل در پایان به دیگر خدمات رایگان بنیاد بیماری‌های نادر ایران اشاره کرد و افزود: یکی از مهمترین طرح‌های این بنیاد که در حال برگزاری است، طرح نسخه‌های شفابخش رمضان است و در تلاشیم این طرح در طول سال تداوم داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی