عصر بازار

مراسم تودیع و معارفه رییس شعبه مرکزی بیمه "ما" برگزار شد

عصر اعتبار- مراسم تودیع و معارفه رئیس شعبه مرکزی شرکت سهامی بیمه “ما” با حضور مدیر عامل، معاونین، مدیران ستاد و نمایندگان شبکه فروش تهران برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رییس شعبه مرکزی بیمه "ما" برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، امیر شفیعی مدیر امور شعب ضمن تشکر از زحمات خانم آتنا احمدی رییس شعبه مرکزی از ایشان تقدیر و برای جانشین ایشان آقای فرامرز بیاتی آرزوی توفیق نمود.

    در ادامه مراسم امیرحسن قربانی معاون فنی شرکت بیمه "ما" در رابطه با عملکرد مناسب و بهبود یافتن مرتبه شرکت در میان سازمان‌های بیمه‌ای دیگر مواردی را ذکر و از جهت شناخته شدن جایگاه شرکت سهامی بیمه "ما" در میان مردم ابراز خرسندی نمود.

    از طرفی مهندس صفدری مدیرعامل بیمه "ما" به دریافت لوح تقدیر روز محیط زیست از معاون اول رئیس جمهوری دکتر اسحاق جهانگیری و دکتر معصومه ابتکار رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ایران اشاره و خاطر نشان کرد: از بیمه "ما" به عنوان حافظ محیط زیست نام برده می شود و از اینکه صنعت بیمه توانسته به جایگاهی  برسد که داوطلبانه در بخش CSR و مسئولیت های اجتماعی ورود کند، بسیار خشنود هستیم.

    در این مراسم مهندس صفدری از زحمات و تلاش های آتنا احمدی رییس پیشین شعبه مرکز تقدیر و قدردانی نمود. همچنین تاکید کرد: امیدوارم با استعانت از درگاه خداوند منان و مشارکت همه پرسنل شعبه و نمایندگان محترم شبکه فروش ، شاهد موفقیت روز افزون فرامرز بیاتی به عنوان رییس شعبه جدید باشیم و در خدمات رسانی بیمه گری به سه اصل سرعت، دقت و شفافیت همواره پایبند و اصل رعایت حقوق مشتریان و تکریم ارباب رجوع سرلوحه کارمان باشد تا انشاالله شاهد رشد چشمگیر و ارتقا جایگاه بیمه "ما" در جامعه باشیم و در گسترش فرهنگ بیمه و ایجاذ اطمینان و آسایش جهت فعالیت های اقتصادی اثرگذار باشیم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی