عصر بازار

ملکی، مدیر روابط عمومی خبر داد:

افزایش سود سپرده های قبلی بانک سپه بدون نیاز به مراجعه مشتریان

اعتبار- مدیر روابط عمومی بانک سپه از افزایش نرخ سود سپرده های مدت دار، اوراق مشارکت و گواهی سپرده این بانک براساس نرخ های جدید خبرداد و گفت: این نرخ ها به صورت خودکار اعمال شده و نیازی به حضور فیزیکی مشتریان نخواهد بود.

افزایش سود سپرده های قبلی بانک سپه بدون نیاز به مراجعه مشتریان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۲:۳۱:۰۸

    به گزارش پایگاه خبری اعتبار، محسن ملکی اظهارداشت: بنابر تصمیم اعضای هیأت مدیره بانک سپه، نرخ سود علی الحساب سپرده های مدت دار بانک سپه، از تاریخ 9 بهمن 1390 براساس نرخ های جدید افزایش و اعمال شد.

    \r\n

    وی افزود: همچنین نرخ سود گواهی سپرده عام که قبلاً منتشر شده بود از تاریخ 20 بهمن ماه سالجاری 20درصد و بازخرید آن 18درصد در نظرگرفته شده است.

    \r\n

    مدیر روابط عمومی بانک سپه، از افزایش نرخ سود اوراق مشارکت شهرداری تبریز، شهرداری مشهد و آب نیرو که پیش از این توسط بانک سپه منتشر شده بود خبرداد و گفت: این نرخ ها از تاریخ 15 بهمن 90، طبق مصوبه شورای پول و اعتبار 20 درصد محاسبه شده است.

    \r\n

    بر اساس این گزارش نرخ جدید سود علی الحساب سپرده های کوتاه مدت روز شمار 7 درصد ، 4 ماهه 10 درصد، 6 ماهه 12 درصد، نه ماهه 15 درصد، یکساله 17 درصد و 5 ساله 20 درصد است که از تاریخ 9بهمن برای سپرده گذاران اعمال خواهد شد.

    \r\n

    ملکی افزود: براساس توافقات صورت گرفته برای آزادی عمل بانک ها در زمینه تعیین نرخ سود سپرده های 2، 3 و 4 ساله، نرخ های مذکور به صورت علی الحساب برای سپرده مدت دار دوساله 18.5 درصد ، سه ساله 19 درصد و چهار ساله 19.5 درصد محاسبه خواهد شد.

    \r\n

    وی ادامه داد: اعمال نرخ های جدید برای سپرده گذارانی که قبل از این تاریخ اقدام به سپرده گذاری در بانک سپه کرده اند به صورت اتوماتیک وار انجام خواهد شد و نیازی به حضور فیزیکی برای تبدیل حساب نیست.

    \r\n
    پورسعید خلیلی