عصر بازار

برگزاری جلسه پیش مجمع بانک قوامین مدیریت شرق تهران

عصر اعتبار- جلسه نظارت ستادی راهبردی مدیریت شعب شرق تهران در غالب ۴ تیم به صورت هم زمان از ۱۶ شعبه در ۲۴ خردادماه با حضور پارسا معاون نظارتی بانک و هیئت همراه بازدید به عمل آوردند که از نظر همکاری، تلاش، همکاران، چیدمان و امکانات رضایت داشتند.

برگزاری جلسه پیش مجمع بانک قوامین مدیریت شرق تهران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» ، پس از برگزاری جلسه پیش مجمع بانک قوامین مدیریت شرق تهران 25 خردادماه با حضور پارسا معاون نظارتی بانک قوامین، چمنی راد رییس اداره مبارزه با پولشویی، نحوی رییس اداره حسابرسی داخلی و مدیریت ریسک، خرسندی معاون نظارت و پیگیری اداره بازرسی و همچنین سید محمد موسوی مدیر کل شعب بانک قوامین شرق تهران، حمیدرضا قصاب زاده معاون مدیر کل شعب شرق تهران و مدیران دوایر مدیریت برگزار گردید.
    در این جلسه پارسا معاون نظارتی بانک عنوان نمود: با توجه به برگزاری مجمع بانک در هفته آینده و به تبع آن انتظارات سهامداران و ذینفان بانک اهداف ترسیم شده بانک جهت ارائه در جلسه مجمع مدیریت شرق مورد بررسی قرار می گیرد.
    در جلسه فوق عملکردها با امتیازدهی مناسب و گزارش بازرسی ها صورت گرفته از شعب منتخب جهت آمادگی در مجمع اصلی بانک مورد بررسی قرار گرفت. هم چنین در این جلسه عملکرد مدیریت در دو سال منتهی به 94 و 95 و مقایسه دو سال با یکدیگر مورد ارزیابی قرارگرفت.
    سید محمد موسوی مدیرکل شعب شرق، ضمن تشکر از معاون نظارتی بانک و هیئت همراه و همچنین از نحوه برگزاری پیش مجمع در شعب شرق، توفیقات بدست آمده را حاصل زحمات تمامی همکاران دانست و خاطرنشان نمود: که مدیریت شرق با همت و تلاش بی وقفه جایگاه والایی را برای سال آینده و تحقق بودجه ابلاغی و اهداف جهادی در جمع بانک ها داشته باشد.
    در این جلسه مدیران بانک قوامین شعب شرق تهران از کارنامه خود دفاع نموده و جهت بهتر شدن امتیاز خود به ارائه راهکار پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی