عصر بازار

سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیاردی بنیاد برکت در استان یزد

عصر اعتبار- بنیاد برکت در راستای محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی، اشتغال‌زایی و تحقق اقتصاد مقاومتی، تاکنون بیش از ۱۷۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف زیربنایی استان یزد سرمایه‌گذاری کرده است.

سرمایه‌گذاری ۱۷۰۰ میلیاردی بنیاد برکت در استان یزد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۴:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از مهر، بخش قابل‌توجهی از این سرمایه‌گذاری در حوزه‌ی توانمندسازی اقتصادی، تولید و اشتغال انجام شده است. بنیاد برکت با مشارکت در 2 طرح اقتصادی در استان یزد با حجم سرمایه‌گذاری 154 میلیارد ریال، زمینه‌ی اشتغال  740 نفر را فراهم کرده است. این در حالی است که مشارکت در دو طرح اقتصادی جدید نیز با ظرفیت سرمایه‌گذاری 345 میلیارد ریال در دست اقدام است.

    لازم به توضیح است، پیش از تغییر تقسیمات کشوری و انتقال شهرستان طبس از استان یزد به استان خراسان جنوبی، بنیاد برکت در 4 طرح اقتصادی این شهرستان با حجم سرمایه‌گذاری کل 1457 میلیارد ریال و ایجاد ظرفیت اشتغال 9135 نفر مشارکت داشته است.

    ساخت 11 مدرسه، 2 مسجد و کمک به ساخت یک باب حوزه‌ی علمیه از جمله پروژه‌های زیربنایی، فرهنگی و مذهبی بنیاد برکت در استان یزد است که بخش اعظم این پروژه‌ها افتتاح و تحویل شده و بخش دیگری در دست اجراست.

    بنیاد برکت در راستای اجرای طرح برکت خانواده نیز، با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نسبت به شناسایی 43 زوج نابارور مناطق محروم در استان یزد اقدام و درمان 17 زوج را آغاز نموده است.

    هم‌چنین 358 نفر از ایتام مناطق محروم و روستایی استان یزد تحت پوشش خدمات مالی و بیمه‌ای بنیاد  برکت قرار گرفته‌اند.

    بنیاد برکت علاوه بر انجام اقدامات ذکر شده، نزدیک به 34 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به 566 نفر از مردم نیازمند استان پرداخت کرده و توانسته از این طریق از مشکلات آن‌ها گره‌گشایی کند. از این تعداد، 431 نفر برای ازدواج، 11 نفر برای تعمیرات مسکن و 124 نفر برای سایر موارد وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.

    پیش از تغییر تقسیمات کشوری و انتقال شهرستان طبس از استان یزد به استان خراسان جنوبی، بنیاد برکت در 4 طرح اقتصادی این شهرستان با حجم سرمایه گذاری کل 1.457 میلیارد ریال و  ایجاد ظرفیت اشتغال 9.135 نفر مشارکت داشته است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو