عصر بازار

آئین تجلیل از بازنشستگان پست‌بانک‌ایران برگزار شد

عصر اعتبار- آئین تجلیل از بازنشستگان پست‌بانک‌ایران همزمان با بیست و سوم ماه مبارک‌رمضان در فضای بسیار صمیمی و با حضور خسرو فرحی مدیرعامل، اعضای هیأت‌مدیره،‌ برخی از مدیران‌امور و جمعی از بازنشستگان بانک در مجموعه فرهنگی ورزشی مؤسسه پیام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

آئین تجلیل از بازنشستگان پست‌بانک‌ایران برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر فرحی در این نشست ضمن تجلیل از زحمات بازنشستگان و خیرمقدم به آنان اظهار داشت: خرسندیم که در ایام پربرکت ماه مبارک رمضان، میزبان شما پیشکسوتان هستیم و امیدواریم که اینگونه نشست‌ها برای بهره‌مندی از حضور مؤثر و تجربیات بازنشستگان تدوام داشته باشد.
    وی افزود: پیشرفت و تعالی هر سازمانی مرهون زحمات و تلاش‌های کارکنان شاغل و بازنشسته است و اکنون که بانک در موقعیت و جایگاه مناسبی در نظام بانکی کشور قرار گرفته است گویای این مهم است که توانسته‌ایم خدمت‌رسان شایسته‌ای برای هموطنان بویژه روستائیان و اقشار کم‌برخوردار باشیم.
    فرحی در پایان با آرزوی سلامتی و عزت برای تک‌تک بازنشستگان از آنان قدردانی نمود.
    عین‌الله کلامی مدیرعامل کانون بازنشستگان پست‌بانک‌ایران نیز در این نشست به نمایندگی از تمامی بازنشستگان بانک از مساعدت و همکاری‌های مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره با کانون و بازنشستگان قدردانی نمود و گفت: ارتقاء امور رفاهی، ‌پرداخت‌های مناسبتی و همطرازی حق معیشت بازنشستگان با کارکنان شاغل ازجمله موارد مهمی است که با حسن‌نظر اعضای هیأت‌مدیره به آن دست یافتیم.
    کلامی ضمن تقدیر از ادارات کل پشتیبانی و املاک و حوزه مدیریت و روابط عمومی در برگزاری شایسته نشست مذکور افزود: تمامی کارکنان روزی به افتخار بازنشستگی نائل و به خانواده صمیمی کانون اضافه خواهند شد که امیدواریم با هم‌افزائی بیشتر موجب ارتقاء کانون شده تا همه از نتایج مثبت آن بهره‌مند شوند.
    همچنین سیدرحمان حسین‌پور رئیس اداره‌کل حوزه مدیریت و روابط‌عمومی در این نشست اظهار داشت: بازنشستگی پایان راه نیست، بلکه آغازی دوباره در تکامل زندگی است.
    وی با اشاره به برگزاری آئین نکوداشت تجلیل از تلاش‌های 30ساله پیشکسوتان و بازنشستگان افزود: شما بازنشستگان آئینه تمام‌نمای کارکنان شاغل هستید که پیوند شاغلین و بازنشستگان در انتقال تجربیات موجب افزایش امید و نشاط در محیط کار می‌شود.
    حسین‌پور در پایان دوران شیرین بازنشستگی را فرصتی مغتنم برای حضور بیشتر در کنار خانواده دانست و عنوان کرد: اساس هر سازمان نیروی انسانی است و بازنشستگان آن گنجینه‌ای ارزشمندی هستند که بهترین دوران زندگی خود را وقف توسعه سازمان خود کرده‌اند که اکنون استفاده از تجربیات آنان راهگشا است.
    گفتنی است: این مراسم فرصتی بود تا بازنشستگان بانک پس از سال‌های دوری از همدیگر با هم مصافحه کرده و فضای بسیار صمیمی و تداعی‌کننده خاطرات خوش همکاری ایجاد نمایند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی