عصر بازار

پرداخت خسارت زیان دیدگان زلزله استان خراسان شمالی از سوی بیمه پاسارگاد

عصر اعتبار- زلزله زدگان بجنورد دو میلیارد ریال خسارت از بیمه پاسارگاد دریافت کردند.

پرداخت خسارت زیان دیدگان زلزله استان خراسان شمالی از سوی بیمه پاسارگاد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، خسارت آتش سوزی برای دارندگان بیمه نامه های عمر و تأمین آتیه، آتش سوزی منازل مسکونی یا واحدهای تجاری و موارد غیر صنعتی و همچنین بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی دفترچه ای در زلزله استان خراسان شمالی توسط شرکت بیمه پاسارگاد رسیدگی و در کوتاه ترین زمان ممکن پرداخت شد.

    براساس گزارش های دریافتی ؛ درپی وقوع زلزله در استان‌ خراسان‌ شمالی، تیم‌های کارشناسی این شرکت به‌محض اطلاع از وقوع حادثه در مناطق زلزله‌زده حاضر شدند و عملیات بررسی و برآورد خسارت توسط مدیریت و دو تیم کارشناسی خسارت بیمه های آتش سوزی این شرکت با حضور در شهر بجنورد آغاز شد.

    با تأکید مدیر کل بیمه های اموال بیمه‌ پاسارگاد در بررسی به موقع و سریع پرونده های زلزله شهر بجنورد، بر اساس اعلام مدیریت بیمه‌های آتش‌سوزی در مجموع تعداد 111 فقره پرونده خسارت پذیرش شده است که از آن ها، خسارت تعداد 108 پرونده به مبلغ 2,521,467,000 ریال پرداخت و برای 3 پرونده ذخیره خسارت معوق به مبلغ 80,000,000 ریال، منظور شده که به محض تکمیل مدارک، خسارت آن ها نیز پرداخت خواهد شد.

    گفتنی است از ترکیب 108 پرونده خسارت پرداختی 37 مورد مربوط به دارندگان بیمه عمر و تأمین آتیه می باشد که تحت پوشش رایگان بیمه آتش سوزی و زلزله بیمه پاسارگاد قرار داشته اند که از این محل مبلغ 607,147,000 ریال به این حادثه دیدگان پرداخت شد. همچنین طبق گزارش تعداد 46 مورد آتش سوزی منازل مسکونی به مبلغ 1,096,575,000 ریال، 9 مورد آتش سوزی غیر صنعتی به مبلغ 246,645,000 ریال و 16 مورد بیمه آتش سوزی دفترچه ای منازل مسکونی به مبلغ 571,100,000 ریال به زلزله زدگان این شهرستان پرداخت شد.

    شرکت بیمه پاسارگاد در راستای ایجاد رضایتمندی در پرداخت خسارت و رعایت اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع خسارت واحد های آسیب دیده در زلزله شهر بجنورد را در کوتاه ترین زمان ممکن و با بالاترین دقت به بیمه گذاران خود پرداخت کرد .

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو