عصر بازار

خسروانی مقدم خبر داد:

حذف دفترچه درمانی در بیش از ۹۰ درصد مراکز ملکی تأمین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران گفت:‌ در بیش از ۹۰ درصد مراکز ملکی دفترچه درمانی حذف شده و باقی مراکز باید هر چه سریعتر نسبت به توزیع نسخه الکترونیکی اقدام کنند.

حذف دفترچه درمانی در بیش از ۹۰ درصد مراکز ملکی تأمین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان, محمد تقی خسروانی مقدم، مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران اظهار داشت: در بخش درمان خوشبختانه با کمبود پزشک و پرستار مواجه نیستیم و به اندازه نیاز پزشک و پرستار جذب شده است.

    وی در ادامه افزود: یکی از نیاز های اساسی در حوزه درمان، رادیولوژیست است که در این زمینه با کمبود مواجه هستیم و در حال حاضر برای مراکز رادیولوژی نیاز به نیرو داریم و به محض تقاضا، سریع و بدون وقفه نسبت به جذب نیرو اقدام می کنیم.

    مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران در پایان در خصوص حذف دفترچه درمان افزود: در بیش از 90 درصد مراکز ملکی دفترچه درمان حذف شده است و ما بقی مراکز باید هر چه سریعتر نسبت به توزیع نسخه الکترونیکی اقدام کنند؛ لذا از یکم تیرماه 100 درصد مراکز ملکی با نسخه الکترونیکی پذیرش بیمار خواهند داشت اما در خصوص مراکز درمان غیرمستقیم هنوز مشخص نیست که تا چه زمانی نسخه الکترونیکی اجرایی می شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی