عصر بازار

تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از مدیرعامل و کارکنان بانک سپه به دلیل نقش آفرینی در بازار بین بانکی

عصر اعتبار- پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: ولی اله سیف رئیس کل بانک مرکزی با ارسال نامه از تلاش های مدیرعامل و مجموعه بانک سپه به دلیل نقش آفرینی در بازار بین بانکی تقدیر کرد.

تقدیر رئیس کل بانک مرکزی از مدیرعامل و کارکنان بانک سپه به دلیل نقش آفرینی در بازار بین بانکی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در نامه رئیس کل بانک مرکزی با اشاره به اینکه بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش های مدیران کارآمد و لایق است آمده: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدضله العالی) به نام سال "اقتصاد مقاومتی: تولید-اشتغال" نامگذاری شده، تحقق سیاست های دولت تدبیر و امید و توسعه پایدار اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشور با همکاری و هماهنگی کلیه نهادها، سازمان ها و دستگاه ها میسر نخواهد بود.
    در بخش دیگری از این نامه تأکید شده است: با عنایت به نقش حیاتی بازار بین بانکی ریالی در سیاست گذاری بانک مرکزی و کارایی مبادلات نقدینگی بین بانک ها و مؤسسات مالی، مدیریت مطلوب این بازار قطعاً بدون همیاری و همراهی اعضای بازار بین بانکی ریالی مسیر نمی باشد.
    رئیس کل بانک مرکزی در پایان نامه خود خطاب به چقازردی مدیرعامل بانک سپه ضمن تأکید بر نقش آفرینی مؤثر و اثرگذار این بانک در بازار فوق، آورده است: بدینوسیله از تلاش های جنابعالی و همکاران گرامیتان در بانک سپه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال توفیق روز افزون شما را در جهت نیل به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران مسئلت می نمایم.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی