عصر بازار

بانک ملی ایران، حامی نخبگان

عصر اعتبار- مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان این که قراردادهای پژوهشی قابل توجهی توسط این بانک با دانشگاه ها منعقد شده است، گفت: چندین گروه نخبه با حمایت بانک ملی ایران در حال عملیاتی کردن استارتاپ های خود در حوزه فناوری اطلاعات هستند.

بانک ملی ایران، حامی نخبگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر محمدرضا حسین زاده در دیدار با دکتر محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری افزود: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و بانک ملی ایران هر دو از نهادهای مهم و بزرگ کشور هستند و همکاری نزدیک این دو نهاد می تواند آثار مثبتی برای کل کشور در پی داشته باشد.
    او با اشاره به این که بانک ملی ایران از طرح های عمرانی خیّرین آموزش عالی در دانشگاه های کشور حمایت می کند، اظهار کرد: بانک ملی ایران آماده است با معرفی بنیادهای خیّرین آموزش عالی، تسهیلات مالی مناسبی را در اختیار آنها قرار دهد تا در اسرع وقت پروژه‌های خود را در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به انجام برسانند.
    مدیرعامل بانک ملی ایران افزود: این بانک برای ارائه تسهیلات مالی مناسب با کارمزد بسیار پایین برای کارکنان ستاد وزارت علوم و دانشگاه ها و همچنین اعضای هیات علمی دانشگاه ها آمادگی کامل دارد.
    در این دیدار، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز با اشاره به فعالیت 2800 موسسه آموزش عالی در کشور گفت: این موسسات با داشتن جمعیت کارمندی، دانشجویی و اعضای هیات علمی نسبتاً قابل توجه و حجم بالای ارتباطات مالی داخل دانشگاهی و برون دانشگاهی، ظرفیت مناسبی برای همکاری با بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین بانک کشور محسوب می شوند.
    محمد فرهادی افزود: سرمایه گذاری در شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری و انعقاد قرارداد همکاری پژوهشی در حوزه های بانکداری نوین، فناوری اطلاعات و مدیریت سازمانی می تواند به عنوان زمینه دیگر همکاری بین بانک ملی ایران و موسسات آموزش عالی کشور مورد توجه قرار بگیرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی