عصر بازار

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس :

تاثیر شرکت های دانش بنیان بر رشد اقتصادی

عصر اعتبار- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر نقش شرکت های دانش بنیان در رونق اقتصادی گفت: ایجاد ارزش افزوده حاصل از عملکرد شرکت های دانش بنیان در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار است.

تاثیر شرکت های دانش بنیان بر رشد اقتصادی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از خانه ملت، زهرا سعیدی مبارکه گفت: توجه به اقتصاد دانش‌بنیان یکی از لازمه های توسعه بنیادی و رونق اقتصادی در کشور است.

    نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاسیس صندوق نوآوری و شکوفایی در حمایت از شرکت های دانش بنیان تاثیرگذار است اما باید پذیرفت برای توسعه اقتصاد باید بیشتر ازگذشته به ظرفیت شرکت های دانش بنیان توجه شود.

    این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: باید با استفاده از تکنولوژی های نو محصولاتی در کشور تولید کرد که از توانایی لازم برای حضور در بازارهای جهانی برخوردار باشد.

    سعیدی مبارکه افزود: ایجاد ارزش افزوده حاصل از عملکرد شرکت های دانش بنیان در رشد اقتصادی کشور تاثیرگذار است و مانع خام فروشی می شود.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:دولت در راستای توسعه شرکت های دانش بنیان، باید زیرساخت های لازم را فراهم کند و هچینین امکان ارتباط شرکت‌ های مذکور را با بازار تسهیل کند.

    سعیدی مبارکه در ادامه گفت و گوی خود با خبرگزاری خانه ملت با اشاره به نقش توسعه شرکت های بنیان در ارتقای بهره وری افزود:در حال حاضر وجود نیروی تحصیل کرده و متخصص در کشور می تواند زمینه تقویت شرکت های دانش بنیان را فراهم کند.

    عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: برای گسترش اقتصاد دانش‌بنیان باید به ظرفیت های هر منطقه از کشور توجه ویژه شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی