عصر بازار

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان:

خرید۹۰ میلیاردریال تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی تامین اجتماعی

عصر اعتبار- مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: سال گذشته ۹۰ میلیارد ریال تجهیزات مدرن پزشکی برای مراکز درمانی تحت پوشش تامین اجتماعی این استان خریداری شده است.

خرید۹۰ میلیاردریال تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی تامین اجتماعی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از  ایرنا , علی محمدی افزود: تجهیزات مورد نیاز مراکز درمانی تابعه تامین اجتماعی استان متناسب با نیاز واحدهای ملکی خریداری می شود و این روند طی سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
    وی اظهار کرد: با توجه به برنامه ریزی ها در سالجاری درمانگاه شفای ابهر بصورت 2 شیفته فعالیت خواهد کرد و علاوه بر آن درمانگاه شهدای خرمدره نیز بصورت شبانه روززی و تخصصی خدمات رسانی می کند و این اقدام در راستای ارائه خدمات بهتر به گروههای تحت پوشش است.
    محمدی افزود: علاوه بر آن برای احداث درمانگاه دندی نیز با توجه به فعالیت زیاد کارگران در این منطقه برای خرید زمین مورد نیاز آن ، رایزنی هایی با شورای شهر و شهرداری در حال انجام است.
    وی تاکید کرد: بر اساس اعلام سازمان، برای احداث یک درمانگاه در یک منطقه باید 20 هزار نفر جمعیت وجود داشته باشد که این رقم در دندی 17 هزار نفر جمعیت است و بت توجه به محدودیت ها این کار با جدیت بیشتری پیگیری می شود.
    مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان دامه داد: طبق برنامه ریزی انجام گرفته فضای فیزیکی بیمارستان های تابعه و تعداد تخت بیمارستانی آن به 256 تختخواب خواهد رسید.
    وی خاطر نشان کرد: بخش اورژانس بیمارستان امید ابهر که در دهه فجر سال گذشته کلنگ زنی شده بود پیشرفت قابل ملاحظه دارد که در آینده نزدیک بیمه شدگان شهرستان ابهر نیز با راه اندازی این بخش شاهد تحولات چشمگیر در نوع خدمات رسانی خواهند بود.
    هم اکنون 2 بیمارستان، یک پلی کلینیک و 4 درمانگاه تحت پوشش این سازمان در شهرهای زنجان، ابهر، خرمدره و خدابنده در این استان فعالیت می کنند.
    علاوه بر آن 228 پزشک عمومی، متخصص و دندانپزشک، 123 داروخانه و آزمایشگاه، 16 درمانگاه، 14 بیمارستان و کلینیک، 33 مرکز رادیو تراپی، سونوگرافی و فیریوتراپی، هشت شبکه بهداشت، 4 مرکز ام آر آی، سی تی اسکن، پزشکی هسته ای، رادیو تراپی کلینیک مهرانه با سازمان تامین اجتماعی این استان طرف قرار داد هستند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو