عصر بازار

ساعات کار بانک‌پاسارگاد بعد از ماه مبارک رمضان اعلام شد

عصر اعتبار- بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌میهنان گرامی، ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در روزهای بعد از ماه مبارک رمضان اعلام کرد.

ساعات کار بانک‌پاسارگاد بعد از ماه مبارک رمضان اعلام شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، شعبه‌های مستقر در استان‌های تهران و البرز و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، تبریز و شیراز، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت7:30 تا 16 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت7:30 تا 13 آماده ارایه انواع خدمات به مشتریان گرامی هستند.

    همچنین شعبه‌های بانک‌پاسارگاد در کیش و قشم در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح تا 15:30 و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 الی 12:30 پذیرای مشتریان هستند.

    بر اساس این خبر، شعبه‌های بانک‌پاسارگاد، مستقر در سایر شهرها و استان‌ها، در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 تا 13:30 در نوبت صبح و از ساعت 17 تا 19 در نوبت عصر پاسخگوی مشتریان هستند. این شعبه‌ها در روزهای پنج‌شنبه از ساعت 7:30 تا 13 خدمات بانکی را به مراجعه‌کنندگان ارایه می‌کنند.

    واحدهای ستادی بانک‌پاسارگاد نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7:30 صبح الی 15:30 بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت 7:30 صبح الی 12:30 بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

    مرکز اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 و سیستم بازخورد در سایت این بانک به نشانی www.bpi.ir آماده پاسخگویی و مشاوره در خصوص سؤالات مشتریان است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی