عصر بازار

آغاز مرحله سوم تعیین تکلیف سپرده‌گذاران فرشتگان از امروز

عصر اعتبار- مرحله سوم تعیین تکلیف سپرده‌گذاران موسسه اعتباری منحل شده فرشتگان از طریق موسسه کاسپین تا سقف ۵۰ میلیون تومان از امروز (یکشنبه چهارم تیرماه) آغاز می‌شود.

آغاز مرحله سوم تعیین تکلیف سپرده‌گذاران فرشتگان از امروز
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از  ایبِنا، مرحله سوم از تعیین تکلیف سپرده‌گذاران موسسه منحل شده فرشتگان از طریق موسسه اعتباری کاسپین از امروز آغاز می‌شود.

    براین اساس سپرده‌گذاران تا سقف 50 میلیون تومان می‌توانند برای تعیین تکلیف سپرده‌های خود به 80 شعبه موسسه کاسپین مراجعه کنند.

    ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده است که بعد از تعیین تکلیف این گروه به تدریج تعیین تکلیف سایر سپرده گذاران نیز در اولویت قرار خواهد گرفت.

    شناسایی سایر اموال و دارایی های تعاونی منحل شده فرشتگان با اطلاع رسانی مردم به مرجع قضایی و بانک مرکزی و با همکاری پلیس آگاهی در حال انجام است.

    همانگونه که پیشتر نیز اعلام شده است، پرداخت‌های حاضر، در حکم پرداخت علی الحساب بوده و در صورت تامین منابع ناشی از فروش اموال و دارایی ها پس از تکمیل فرآیند شناسایی، طبق قراردادهای سپرده گذاری متعاقبا به سپرده گذاران فرشتگان تعلق خواهد گرفت.

    مسئولیت اصلی تعیین تکلیف بنگاه های اقتصادی متوقف و ورشکسته که نهادهای پولی را هم شامل می شود بر عهده مرجع قضایی است لکن بانک مرکزی نیز برای حفظ و صیانت از حقوق سپرده گذاران و ارایه نظرات کارشناسی در مرحله رسیدگی حضور دارد.

    رئیس کل بانک مرکزی به تمامی سپرده‌گذاران اطمینان داده است که بانک مرکزی با معاضدت مسئولین قضایی و همکاری نیروی انتظامی و حمایت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای استیفا و بازستاندن حقوق آنها از هیچ کوشش و تلاش مضایقه نخواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی