عصر بازار

برگزاری اولین نشست رؤسای ۸۰ شعبه منتخب موسسه اعتباری کاسپین بامدیرعامل و اعضای هیات مدیره

عصر اعتبار- جلسه ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره موسسه اعتباری کاسپین جهت هماهنگی با رؤسای ۸۰ شعبه منتخب از سراسر کشور برگزار گردید.

برگزاری اولین نشست رؤسای ۸۰ شعبه منتخب موسسه اعتباری کاسپین بامدیرعامل و اعضای هیات مدیره
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»,در این نشست که در روز جمعه مورخ 1396/4/2 در محل ساختمان شماره 2 (علامه) برگزار شد، افتخار مدیرعامل موسسه ضمن خیر مقدم به حاضرین توضیحات جامعی از چگونگی وضعیت فعلی موسسه ارائه داد و اضافه کرد، ظرف دو ماه گذشته که “مدیریت جدید” مسئولیت را عهده دار شده ، اقدامات ماندگاری صورت پذیرفته است که از جمله آن،پرداخت سپرده ها طی دو مرحله تا سقف 200 میلیون ریال مربوط به تعاونی منحله فرشتگان بدون اخذ هیچگونه دارایی توسط موسسه کاسپین بوده است و مقرر گردید پرداخت سپرده های تا سقف 500 میلیون ریال  نیز از عید سعید فطر پس از تائید و اعلام از سوی بانک مرکزی  صورت پذیرد.
    نامبرده پس از ارائه گزارشی از چگونگی اخذ مجوز 80 شعبه از بانک مرکزی اظهار امیدواری نمود که به زودی با تجدید نظر بانک مرکزی به تعداد شعب این موسسه افزوده شود و با همکاری و انسجام کلیه تعاونی های منحله، موسسه کاسپین بتواند با تمام توان آماده ارائه خدمات بانکی (با عنایت به نیاز و تنوع) به مشتریان خود باشد.
    افتخار افزود تعیین تکلیف و پرداخت سپرده ها بر اساس اطلاعات مربوط به یک کد مشتری و مجموع مطالبات سپرده گذاران بوده و کسر سود و 10 درصد ذخیره برای سپرده های سپرده گذاران در اختیار موسسه کاسپین نیست و این تصمیم توسط مقامات و مراجع ذی صلاح گرفته و جهت اجرا ابلاغ شده است.
    مدیرعامل موسسه کاسپین تأکید کرد اسناد و مدارک تسهیلاتی با توجه به دارایی موسسه حفظ و حراست می شود و از رؤسای شعب درخواست نمود با اطلاع رسانی دقیق نسبت به توجیه سپرده گذاران اقدام تا با همراهی آنان، برنامه های فعلی که با همکاری بانک مرکزی و موسسه اعتباری کاسپین در حال اجراست، بتواند با حمایت مرجع قضایی به نحو مناسبی در حل و فصل مشکلات موفق و نسبت به استیفای حقوق سپرده گذاران اقدام نماید.
    در خاتمه مدیرعامل، رییس و اعضای هیئت مدیره از همکاری خالصانه و صادقانه بانک مرکزی، مراجع قضایی، نیروی انتظامی و دیگر ارگانها و نهادهای ذیربط قدردانی و تشکر نمودند و ضمناً یادآور شدند ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات موسسه نیاز به هماهنگی های بیشتر برای رسیدن به اهداف عالیه، بخصوص در بخش سرمایه گذاری و وصول مطالبات و … دارد که مستلزم برگزاری جلسات و نشست های بیشتری است و می بایست در دستور کار قرار گیرد . وی در پایان نشاط و شادابی را برای همه مدیران و کارکنان موسسه آرزومند شدند و اعلام داشتند به منظور اطمینان خاطر برای سپرده گذاران مشکلات ایشان در اولویت برنامه های موسسه قرار دارد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی