عصر بازار

مشمولان سهام عدالت که شماره شبای آنها تائید شده پیامک دریافت نمی‌کنند

عصر اعتبار- سازمان خصوصی سازی هیچ پیامکی برای مشمولانی که شماره شبا بانکی آنان مورد تایید قرار گرفته و تاییدیه آن در سامانه سهام عدالت درج می شود، ارسال نمی‌کند.

مشمولان سهام عدالت که شماره شبای آنها تائید شده پیامک دریافت نمی‌کنند
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از تسنیم,در نیمه اسفندماه سال گذشته بود که از سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir رونمایی شد تا دارندگان سهام عدالت با مراجعه به آن از وضعیت صورتحساب خود آگاه شده و در صورت تمایل نسبت به تسویه باقیمانده اقساط خود اقدام کنند.

    همچنین از اواخر فروردین ماه امسال این امکان در سامانه سهام عدالت بوجود آمده است تا مشمولان سهام عدالت با ثبت شماره شبای حساب بانکی خود در این سامانه، از سود سال مالی 95 شرکتهای حاضر در پرتفوی سهام عدالت در ماههای پیش‌رو بهره‌مند شوند.

    بنابراین برای برخورداری از سود سهام عدالت، کلیه مشمولانی که نامشان در سامانه سهام عدالت جزو سهامداران است باید یک شماره شبا بانکی به نام خود در سامانه وارد کنند و در صورت عدم درج شماره شبا در سامانه، حتی اگر سهامدار سهام عدالت هم باشند، سودی به حساب آنها واریز نخواهد شد.

    بر این اساس سازمان خصوصی سازی هیچ پیامکی برای مشمولانی که شماره شبا بانکی آنان مورد تایید قرار گرفته و تاییدیه آن در سامانه سهام عدالت درج می شود،  ارسال ننموده و نخواهد نمود.

    همچنین ارسال پیامک فقط برای مشمولانی که شماره شبا بانکی ثبت شده آنان توسط نظام بانکی کشور تایید نمی‌شود، صورت می‌گیرد و محتوای این پیامک ارسالی هم صرفا اطلاع‌رسانی مبنی بر عدم تایید شبا بانکی مشمولان است و به هیچ وجه در این پیامک اطلاعات هویتی و پولی و بانکی مشمولان مطالبه نمی‌شود.

    بنابراین مشمولان باید دقت کنند هر نوع پیامک یا تماس دیگر با با آنها در این زمینه حتما جعلی است و با هدف کلاهبرداری یا سوء استفاده مالی و ... صورت می‌گیرد.

    همچنین مشمولان باید مراقب هرگونه تماس تلفنی و پیامک و سایر ارتباطات یا تماسهای اشخاص با توجیه و یا بهانه سهام عدالت بوده و کاملا مطمئن باشند هدف این ارتباطات سودجویی مالی است.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی