عصر بازار

دیدار با خانواده یکی از شهدای هفتم تیر توسط ریاست هیات مدیره بانک دی

عصر اعتبار- رئیس هیات مدیره بانک دی با فرزند شهید علی اکبر سلیمی جهرمی دیدار کرد.

دیدار با خانواده یکی از شهدای هفتم تیر توسط ریاست هیات مدیره بانک دی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، همزمان با هفتم تیر ماه ، سالروزشهادت دکتر بهشتی و 72 تن از یاران امام و انقلاب، رضا سهم دینی- رئیس هیات مدیره بانک دی - به همراه احمد حشمی پور- مشاور مدیر عامل و سرپرست اداره کل حوزه هیات عامل - ضمن حضور در شرکت لیزینگ دی با محمد رضا سلیمی جهرمی فرزند یکی از شهدای هفتم تیر دیدار و گفتگو کردند.
    سهم دینی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مکرم هفتم تیر گفت: زنده نگه داشتن یاد شهیدان وظیفه ما است و نباید از خانواده های آن بزرگواران غافل شد.
    وی در ادامه تصریح کرد: آنچه آن ها برای ما به یادگار گذاشتند، نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بر ما واجب است ادامه دهنده راه آنها و پاسدار نظام باشیم.
    گفتنی است محمدرضا سلیمی جهرمی مدیر عامل شرکت لیزینگ دی فرزند شهید علی اکبر سلیمی جهرمی است که در حادثه تروریستی شامگاه هفتم تیر در قربانگاه سرچشمه تهران به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.
    در حادثه تروریستی هفتم تیر سال 1360 بر اثر انفجار بمب در سالن اجتماعات حزب جمهوری اسلامی که توسط منافقین کوردل در سالهای اولیه پس از پیروزی انقلاب صورت گرفت، آیت‌الله سید‌محمد‌ حسینی بهشتی همراه با دهها تن از شخصیتهای سیاسی و مذهبی کشور به شهادت رسیدند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی