عصر بازار

جاعلان چک پول‌های تقلبی در کرمانشاه دستگیر شدند

عصر اعتبار- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: دو جاعل چک پول‌‌های تقلبی با تلاش ماموران پلیس اطلاعات این استان در شهرستان کرمانشاه دستگیر و ۲۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال چک پول جعلی از آنها کشف شد.

جاعلان چک پول‌های تقلبی در کرمانشاه دستگیر شدند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از نشان آنلاین، سردار منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر حضور دو جوان مشکوک در محله مسکن شهر کرمانشاه، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات قرار گرفت.

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: با انجام اقدامات ویژه پلیسی و کنترل محله، ماموران موفق به شناسایی آن‌ها در داخل یک دستگاه پراید شدند.

    وی با اشاره به دستگیری راننده و سرنشین خودرو، تصریح کرد: تعداد 425 قطعه چک پول 500 هزار ریالی در بازرسی از خودرو کشف شد.

    امان‌اللهی ادامه داد: متهمان پس از تشکیل پرونده به همراه 212 میلیون و 500 هزار ریال چک پول جعلی به مرجع قضایی معرفی شدند.

    این مقام انتظامی بیان کرد: همشهریان در هنگام رد و بدل کردن چک پول دقت و احتیاط را مبنای کار خود قرار دهند تا دچار فریب کلاهبرداران نشوند، چرا که همواره متخلفانی هستند که سعی در کلاهبرداری از مردم دارند.

    فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به 110 گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن به مشکلات و گزارشات رسیدگی شود.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی