عصر بازار

حضور کارکنان موسسه اعتباری کوثر در اولین المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی

عصر اعتبار- نخستین المپیاد بانکی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور با رویکرد شناخت برترین کارکنان شعب بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور با حضور کارکنان منتخب موسسه اعتباری کوثر برگزار می شود.

حضور کارکنان موسسه اعتباری کوثر در اولین المپیاد بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، سید هادی هاشمی معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی کوثر گفت: با پیشنهاد این موسسه و پس از تشکیل کمیسیون آموزش در کانون بانکها و موسسات اعتباری خصوصی، نخستین المپیاد بانکی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور در تاریخ 12 مرداد سال جاری در دانشگاه امیرکبیر برگزار خواهد شد.

    وی افزود: جهت حفظ مالکیت معنوی این رویداد علمی به نام موسسه، تاریخچه المپیاد تدوین و در سایت المپیاد بانک ها ثبت گردیده که این سابقه علمی به صورت دائمی در تاریخچه برگزاری المپیادهای بانک های خصوصی کشور به نام کوثر باقی خواهد ماند.

    معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی موسسه اعتباری کوثر اهداف برگزاری اولین المپیاد بانکی کارکنان بانک ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور را ایجاد هم افزایی، سنجش مهارت و دانش همکاران شبکه بانکی اعلام کرد و تاکید کرد: با ایجاد فضای رقابت در محیطی مشارکتی می توان بر مهارت و دانش کارکنان نظام بانکی افزود .

    وی تصریح کرد: تا کنون 13 بانک و موسسه اعتباری خصوصی برای حضور در این المپیاد اعلام آمادگی نموده اند، سهم هر بانک و موسسه اعتباری 10 نفر از افراد برگزیده است که به منظور انتخاب نفرات برتر و شناسایی نخبگان در موسسه اعتباری کوثر سال گذشته یک مرحله آزمون مقدماتی به عمل آمد.

    معاون توسعه و مدیریت سرمایه های انسانی موسسه اعتباری کوثر با اشاره به برگزاری آزمون انتخابی در کوثر اظهار داشت: حاصل برگزاری این آزمون و سایر آزمونهای درسی و عملکرد آموزشی کارکنان، انتخاب 22 نفر از کارشناسان نخبه موسسه درمرحله اول و معرفی 10 نفر نخبه کوثری در مرحله پایانی خواهد بود که به  منظور آماده سازی و ایجاد فضایی جهت تکمیل اطلاعات و ارائه نظرات با استفاده از کارشناسان مسلط حوزه مرکزی در ارتباط با نحوه برگزاری المپیاد، مفاهیم و محتوای منابع المپیاد بحث و تبادل نظر می شود.

    وی بیان کرد: در این المپیاد از درس های بانکداری داخلی 1 و 2، حقوق بانکی 1 و 2، حسابداری بانکی، مجموعه دستورالعمل های بانک مرکزی و دستورالعمل مبارزه با پولشویی آزمون به عمل خواهد آمد که کارشناسان منتخب موسسه تسلط کافی بر موارد اعلام شده داشته باشند .

    هاشمی افزود: پس از برگزاری آزمون و اعلام نتایج، از نفرات برتر در هفته بانکداری اسلامی طی مراسمی تقدیر به عمل خواهد آمد و امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم با استمرار این قبیل آزمونها در سطح کشور، مسیر توسعه و توانمندسازی کارکنان را هموارتر کنیم

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو