عصر بازار

روند روزافزون پروژه ها در سداد

عصر اعتبار- سالن چند منظوره شرکت داده ورزی سداد ایجاد شد و با حضور بیش از ۴۰۰ تن از کارکنان شرکت در فضایی صمیمی و در نخستین روز هفته پس از تعطیلات عید سعید فطر به بهره برداری رسید.

روند روزافزون پروژه ها در سداد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از سداد, در پی بهینه سازی و زیباسازی فضای ساختمان مرکزی شرکت داده ورزی سداد، سالن چند منظوره برای برپایی گردهمایی ها، نشست های تخصصی و نیز بعنوان سالن ناهار خوری شرکت ایجاد شد و به بهره برداری رسید و یکی دیگر از خواسته های دیرین کارکنان داده ورزی سداد،  با همت و همدلی معاونت ها و جدیت و نظارت مستمر مدیرعامل شرکت بر آورده شد.

    در این مراسم که با حضور تعدادی از مدیران بانک ملی ایران و نیز مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره شرکت های تابعه برگزار شد؛ فرامرز خالقی مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد، ضمن قدردانی از تلاش معاونت ها و کارکنان شرکت سداد گفت: انجام کارهای بر زمین مانده از گذشته و طرح های پیش رو نیاز به برنامه ریزی، هدف گذاری و همدلی دارد که خوشبختانه امروز به لطف خدا و کمک همه عزیزان، یکی پس از دیگری و به سرعت در شرف انجام است.

    وی در ادامه گفت: ایجاد این سالن چند منظوره و بهره برداری از آن یکی از خواسته های دیرین کارکنان شرکت هجده ساله سداد در راستای رفاه حال کارکنان بوده است که به شکل شایسته ای محقق شد و در چنین روزی با حضور گرم و صمیمی شما  عزیزان به بهره برداری رسید.

    وی افزود؛ اهداف تعریف شده رفاهی، بازنگری ساختار سازمانی، سرمایه گذاری های جدید و از همه مهم تر، دستیابی و راه اندازی طرح های مؤثر فناورانه در حوزه آی تی در هلدینگ داده ورزی سداد با سرعت قابل قبول و پیش از موعد مقرر و پیاپی در حال رونمایی است.

    خالقی گفت: موفقیت های سامانه ارزشمند "بام" بعنوان کامل ترین سامانه بانکداری الکترونیک و اینترنتی، که چندی پیش مورد توجه و تقدیر بانک مرکزی ج. ا.ا قرار گرفت و افزایش قابلیت ها و ویژگی های آن طی چند ماه گذشته، یکی از نقاط قوت بانک ملی ایران، در میان بانک های کشور است و شرکت داده ورزی سداد را بعنوان طراح و مجری این پروژه در پله ای برتر از نظر توانمندی، در میان شرکت های مطرح در حوزه فناوری اطلاعات قرار می دهد.

    نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت داده ورزی سداد گفت: امروزه سداد به عنوان بازوی اجرایی توانمند در حوزه فناوری اطلاعات بزرگترین بانک کشور،  به گونه ای فعال تر و مؤثرتر از گذشته نقش ایفا می کند و فعالیت آن قائم به شخص نیست و همه افراد شرکت در به ثمر رسیدن اهداف و برنامه های در دست اجرای آن نقش بنیادین دارند. از این رو شعار مهم و محوری شرکت داده ورزی سداد "ما می توانیم" است.

    خالقی به ویژگی سرعت، همراه با دقت در انجام کارها از جمله؛ بازسازی طبقات ساختمان مرکزی و بهینه شدن فضای کاری شرکت اشاره کرد و یادآور شد؛ که این مهم در کنار سایر پروژه های کلیدی، فنی و اساسی شرکت که جزو رسالت های ذاتی سداد است،  بدون وقفه در روند انجام کارهای جاری در حال پایان است که بی شک این نوسازی ها که تاکنون بیش از 70 درصد آن انجام شده است؛ در بهره وری هر چه بیشتر سرمایه های انسانی در محیط کار مؤثر خواهد بود.

    مدیرعامل هلدینگ داده ورزی سداد گفت: در شش ماه گذشته بسیاری از طرح ها و پروژه ها جلوتر از زمان انتظار به پایان رسیده است که نشان از وجود هم افزایی و همدلی رضایت بخشی در میان مدیران و کارکنان شرکت دارد.

    وی خاطر نشان کرد؛ پس از طرح مؤفق "بام" ، به زودی شاهد حضور در شبکه های اجتماعی منطبق با فرهنگ ایرانی برای علاقه مندان و کاربران فضای مجازی، اینترنت و موبایل بانک خواهیم بود و از آنجا که رونمایی و ارایه طرح های یادشده موردنظر به پشتوانه و حمایت جدی مدیر عامل بانک ملی ایران است، این پروژه ها در معاونت های مختلف شرکت در دست تهیه است که تحقق آن ها، نام داده ورزی سداد را بیش از پیش در میان شرکت های فناوری اطلاعات و در جهت تامین نیازهای مشتریان کنونی و بالقوه شرکت، سهامداران و ذی نفعان مطرح خواهد کرد.

    خالقی در پایان از شکیبایی، همدلی و پشتیبانی تمامی همکاران، مدیران و به ویژه حمایت مدیرعامل بانک ملی ایران و نیز همراهی کارکنان جوان در کنار مدیران مجرب قدردانی و تشکر کرد و بر مهم ترین ویژگی گروهی شرکت، یعنی شعار "ما می توانیم" به منظور رسیدن به اهداف پیش رو بار دیگر تأکید کرد.

    گفتنی است مراسم با اهدای هدایا به مناسبت تولد جمعی از کارکنان متولد تیرماه توسط مدیرعامل و نیز صرف ناهار به پایان رسید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو