عصر بازار

پلیس آگاهی البرز خواستار شد:

شهروندان البرزی کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند

عصر اعتبار- کرج -پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصویر کلاه‌بردار حرفه‌ای، از شهروندان خواست چنانچه از سوی این فرد مورد کلاه‌برداری قرارگرفته‌اند جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

شهروندان البرزی کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ جواد صفایی اظهار کرد: در پی دریافت شکایت‌های متعدد شهروندان مبنی بر کلاه‌برداری از سوی فردی که خود را شخص بانفوذی در دستگاه‌های رسمی و دولتی معرفی می‌کرد پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگاهی شرق کرج قرار گرفت.

    وی افزود: با توجه به اظهارات شکات مشخص شد که متهم با به‌کارگیری شگردهای مختلف با معرفی خود به‌عنوان کارمند قوه قضائیه، فردی بانفوذ در مراکز و دستگاه‌های دولتی و استخدام افراد در شرکت نفت و تهیه مسکن مهر اقدام به کلاه‌برداری از بانوان می‌کرد.

    سرهنگ صفایی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و به‌کارگیری شگردهای پلیسی درنهایت مخفیگاه متهم متواری را در کرج شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه موفق به دستگیری وی شدند.

    وی در خصوص شیوه و شگرد این کلاهبردار حرفه‌ای گفت: نامبرده با پرسه زدن در اطراف مراجع قضائی و شناسایی زنانی که مشکل حقوقی و قضائی داشتند  طعمه‌های خود را انتخاب و در پوشش مسافرکش آن‌ها را سوار بر خودرو کرده و تا رسیدن به مقصد باب گفت‌وگو را بازکرده و با ادعای اینکه کارمند بازنشسته دادگستری و صاحب نفوذ در دستگاه‌های دولتی است از آن‌ها می‌خواست تا با پرداخت وجه مشخص به مشکل آن‌ها رسیدگی کند.

    سرهنگ صفایی با اشاره به این‌که تاکنون 20 نفر از مال‌باختگان شناسایی‌شده‌اند گفت: متهم در مناطق مختلف تهران، کرج و شهریار اقدام به 35 فقره کلاه‌برداری از شهروندان کرده است.

    به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز، بازپرس شعبه 13 دادسرای کرج، دستور چاپ تصویر بدون پوشش متهم را در رسانه‌های جمعی صادر کرده است  تا شهروندانی  که به این شیوه و یا توسط این فرد مورد کلاه‌برداری  قرارگرفته‌اند جهت پیگیری شکایت خود به پایگاه یکم پلیس آگاهی استان البرز واقع در اسلام‌آباد، پشت بازار روز ولیعصر، جنب کلانتری اسلام‌آباد و یا شعبه 13 دادسرای ناحیه یک کرج مراجعه کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو