عصر بازار

نصب آزمایشی دستگاه کارتخوان بر روی تاکسی های شهری زنجان

عصر اعتبار- سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، طی هفته جاری نصب آزمایشی دستگاه کارتخوان بر روی ۶۰ تاکسی شهر زنجان آغار می شود.

نصب آزمایشی دستگاه کارتخوان بر روی تاکسی های شهری زنجان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار» به نقل از ایرنا,  مهدی مهاجری افزود: از اول مهر امسال نصب دستگاه کارتخوان در تمامی تاکسی های شهری، بی سیم و ون ها الزامی خواهد بود و شهروندان می توانند از مزایای گوناگون آن بهره مند شوند.
    وی اظهار کرد: بر اساس اعلام و مصوبه شورای شهر زنجان، نرخ کرایه تاکسی ها به صورت نقدی 20 درصد و با استفاده از کارتخوان ها 10 درصد افزایش یافته است.
    مهاجری افزود: با توجه به این مصوبه، نرخ کرایه تاکسی در مسیر اول به صورت نقدی 600 تومان و با استفاده از کارتخوان 550 تومان، مسیر دوم نیز به ترتیب 900 و 850 تومان خواهد بود.
    وی بیان کرد: نرخ کرایه ها در مسیرهای سوم و چهارم نیز به صورت نقدی 1200 و 1500 تومان و با کارتخوان 1100 و 1400 تومان خواهد بود.
    سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری زنجان ادامه داد: نرخ کرایه در مسیر پنجم به صورت نقدی 1600 تومان و با استفاده از کارتخوان 1500 تومان خواهد بود و کرایه ون ها و تاکسی های بی سیم نیز به ترتیب 1100 و چهار هزار تومان در نظر گرفته شده است.
    وی ابراز کرد: کارت مورد استفاده 'کارت شهروندی' نام دارد و امکان بهره مندی از خدمات دیگر وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس و حتی مراکز تفریحی مانند شهربازی ها را نیز خواهد داشت.
    مهاجری افزود: ترویج کارتخوان ها می تواند استفاده از اسکناس و مشکلات ناشی از آن را کاهش دهد.
    به گفته وی، هم اکنون 2 هزار و 375 تاکسی و 52 دستگاه وسلیه نقلیه ون در شهر زنجان فعالیت و به عموم مردم خدمات ارائه می کنند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی