عصر بازار

تیم قهرمان والیبال بانک سرمایه به خانه بازگشت

عصر اعتبار- تیم والیبال بانک سرمایه صبح امروز با جام پیروزی باشگاه های آسیا به ایران بازگشت و مورد استقبال مسئولان و مدیران بانک سرمایه ، مدیران و مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی سرمایه و دوستداران این تیم قرار گرفت.

تیم قهرمان والیبال بانک سرمایه به خانه بازگشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، تیم والیبال این بانک توانست با شکست تیم تویوداگوسی ژاپن با نتیجه 3 بر صفر جام قهرمانی باشگاه های آسیا را برای دومین سال پیاپی از آن خود کند و با این پیروزی افتخار آفرین به عنوان نماینده قاره آسیا در جام باشگاه های جهان نیز حضور خواهد داشت.
    در مراسم استقبال از این تیم پیروز، امجد خضری، نایب رئیس هیأت مدیره بانک سرمایه که به همراه دیگر مسئولان بانک در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) حضور یافته بود گفت: گرچه این پیروزی به نام تیم والیبال بانک سرمایه رقم خورده است، اما متعلق به ملت عزیز و کشور بزرگ جمهوری اسلامی ایران است و این برد شیرین و کسب دو بار عنوان قهرمانی آسیا را به خانواده بزرگ بانک سرمایه تبریک عرض می نمایم.
    همچنین احمد سعادتمند، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سرمایه اظهار داشت: این پیروزی حاصل همدلی و تمرینات حرفه ای تک تک اعضای تیم و مربی سختکوش آن است و در سایه حمایت های اعضای محترم هیأت مدیره بانک سرمایه به دست آمده است.
    مصطفی کارخانه نیز که شاگردان او با پیروزی بدون شکست به کشور بازگشته بودند، گفت: این نتیجه و پیروزی ارزشمند حاصل تلاش های بی دریغ اعضای تیم والیبال بانک سرمایه و هدیه ای ناقابل به ملت بزرگ ایران است.
    همچنین به هنگام ورود تیم والیبال بانک سرمایه، محمد موسوی و شهرام محمودی ضمن اظهار خرسندی از این پیروزی ارزشمند اظهار داشتند: ما راه سختی را برای این قهرمانی در اینده در پیش داریم اما تا زمانی که این همدلی صمیمی و حمایت بانک سرمایه هست این پیروزی ها هم ادامه خواهد داشت و ادامه پیروزی نیازمند حمایت های بیشتر فنی و پشتیبانی از تیم پیروز والیبال بانک سرمایه است.
    شایان ذکر است تیم والیبال بانک سرمایه که سال گذشته (2016) در میانمار با شکست تیم العربی قطر به مقام قهرمانی دست یافته بود، در سال 2017 برای دومین بار قهرمان جام باشگاه های آسیا که در کشور ویتنام برگزار شده بود، گردید و سهمیه حضور در مسابقات باشگاه های جهان را بدست آورد.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی