عصر بازار

بازدید مدیرعامل بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان کرمان

عصر اعتبار- مرتضی اکبری مدیرعامل، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرآیندهای جاری، طی سفری یک روزه از ساختمان سرپرستی و شعب استان کرمان بازدید نمود.

بازدید مدیرعامل بانک بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان کرمان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این سفر، از دوایر مختلف ساختمان سرپرستی و برخی شعب سطح استان شامل: مهدیه، آزادی، ولیعصر و ابوذر، بازدید به عمل آمد و ضمن بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت های صورت گرفته رهنمودهای لازم به منظور ارتقاء کیفی و کمی شعب ارائه گردید.
    مرتضی اکبری در این بازدیدها با اشاره به تاثیر تنوع خدمات بانکی در جذب مشتریان بیان داشت: شناسایی مشتریان و نیازهای متنوع آن ها، با بازاریابی نوین و محصولات جدید امکان پذیر می باشد.
    وی در خصوص جایگاه ویژه و حساس روسای شعب گفت: رئیس شعبه می تواند نقش ارزنده و تأثیرگذاری در تعالی بانک ایفاء کند و با بررسی و ارزیابی روزانه آمار عملکرد شعبه خود نقشه راه ترسیم نموده و حرکت در چارچوب برنامه ها را عملی نماید.
    در ادامه مدیرعامل بانک با اشاره به ثبات و جایگاه ویژه بانک قرض الحسنه مهر ایران در میان آحاد جامعه اظهار داشت: فعالیت این بانک تنها بر مبنای اصول اقتصاد اسلامی و عقد قرض الحسنه می باشد و از این منظر به عنوان یکی از بهترین مجموعه های شبکه بانکی کشور به شمار می¬آید.
    وی رشد منابع جذب شده در ابتدای سال جاری را مثبت ارزیابی نموده و خاطر نشان ساخت: کمیته بازاریابی استان با همکاری کارکنان صف و ستاد باید با توان بیشتری مذاکرات با سازمان ها و شرکت ها را پیگیری نمایند تا شاهد استمرار این رشد باشیم.
    شایان ذکر است مجید وکیل مشاور مدیرعامل و رئیس اداره حوزه مدیریت و حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی در این سفر مدیرعامل بانک را همراهی نمودند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی