عصر بازار

پرداخت وام قرض الحسنه ۸۰میلیونی به زوجهای جوان

عصر اعتبار- یک مقام مسئول بانکی از پرداخت وام قرض الحسنه ۸۰میلیون تومانی به زوج های جوان خبر داد وگفت: زوج های جوان در قالب طرح پیوند مهر ایران می توانند ۴۵تا ۸۰میلیون تومان وام قرض الحسنه دریافت کنند.

پرداخت وام قرض الحسنه ۸۰میلیونی به زوجهای جوان
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، مرتضی اکبری طی سخنانی در مراسم نماز جمعه اهل‌سنت زاهدان با اشاره اجرای طرح پیوند مهر ایران گفت: در قالب این طرح زوج های جوان می توانند از 45 تا 80 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای امر ازدواج دریافت کنند.

    وی ادامه داد: طرح «پیوند مهرایران» به دنبال تشویق جوانان و خانواده ها به پس انداز کردن و برنامه ریزی مالی میان مدت تا بلندمدت برای ازدواج است و شرایطی را فراهم می کند که بدون نیاز به منابع دولتی و سایر منابع قرض الحسنه، تنها و تنها از محل تجمیع اندوخته های خانواده ها برای جوانانشان و مشارکت جمعی خود ایشان، تامین هزینه های ازدواج و شروع زندگی مشترک را برای آنها تسهیل کند.

    مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران اظهارداشت: عملیات بانکداری اسلامی براساس فقه معاملات اسلامی صورت می‌گیرد و مهمترین اصل در آن تقسیم سود و زیان حاصل از معامله و پرهیز از پرداخت ربا است. در این راستا ما خصوصا در مناطق مرزی و محروم کشور برای مقابله با محرومیت و کمک به توانمندسازی هموطنانمان مانند مردم شریف استان سیستان و بلوچستان، تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر درصد و بدون بهره پرداخت می کند.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی